همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی رده‌های سنی نونهالان کشور ششم و هفتم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ به میزبانی فدراسیون شطرنج برګزار شد.

Chess

به گزارش روابط عمومي فدراسيون شطرنج، در این مسابقات بیش از 300 نونهال در سه گروه زیر 8، 10 و 12 سال به رقابت پرداختند و در پایان 9 دور رقابت نتایج زیر حاصل شد:

  • زیر 8 سال

در پایان 9 دور این رویداد، "سینا موحد" از خوزستان مقتدرانه و با کسب پیروزی در تمامی دیدارها به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، "امیرحسام جلالوند" از همدان با 7.5 امتیاز نایب قهرمان شد و "کارن کردی" از گلستان با 7 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین "ملیکا محمدی" از قزوین، "عسل ابراهیمی" از گیلان و "مائده یوسفیان" از اصفهان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم دختران را به خود اختصاص دادند.

  • زیر 10 سال

"طاها مختاری مقدم" از تهران با 8 امتیاز قهرمان شد، "رضا مهدوی" از تهران و "شروین رفیق"، هر دو با 7.5 امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

"ساحل معصومی" از گیلان، "نیوشا محمدی" از قزوین و " نرگس مهری" از تهران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم دختران را كسب كردند.

  • زیر 12 سال

"بردیا دانشور" از تهران با کسب 8.5 امتیاز از 9 بازی قهرمان شد، "سوشیانت نجات‌پور" از خراسان رضوی با 1 امتیاز کمتر نسبت به "دانشور" نایب قهرمان شد و "محمدجواد خورشیدی" از مازندران با 7 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

و در بخش دختران "سحر معصومی" از گیلان، "آوا یزدانی" از گیلان و " مهیاس رضایی سلیم" از تهران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

 

کد خبر 404046

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha