جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
۰ نفر

چند روز پس از افشای شکنجه و آزار ۳کودک ماهشهری توسط پدر و نامادری‌شان، جزئیات تازه تری از این حادثه تلخ منتشر شد.

این ماجرا از روز دوم اردیبهشت‌ماه افشا شد و انتشار تصاویر مربوط به آن در شبکه‌های اجتماعی، افکار عمومی را جریحه دار کرد. شواهد نشان می‌داد مردی همراه همسر سومش از مدتها قبل 3فرزند خردسالش را که بین 6تا 12سال دارند شکنجه می‌کند. این زن و شوهر دست و پای کودکان را با بندهای پارچه‌ای بسته و آنها را شکنجه می‌کردند تا اینکه عموی کودکان از این ماجرا با خبر شد و با کمک پلیس آنها را نجات داد.

هرچند پدر سنگدل دستگیر شد و هنوز هم در بازداشت به سر می‌برد اما همسرش بعد از چند روز دستگیر شد اما شواهد نشان می‌دهد با سپردن وثیقه آزاد شده است. روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که واقعیت‌های تلخ بیشتری از این حادثه را نشان می‌داد.

در این تصاویر فاطمه، یکی از قربانیان کودک آزاری توضیح می‌دهد که چطور شکنجه می‌شد. او می‌گوید: «با چسب حرارتی دهانم را می‌بستند و با چکش به دندانهایم می‌زدند و دندانهایم را شکستند. چون دهانم را چسب زده بودند نمی‌توانستم داد بزنم و از کسی کمک بگیرم. آنها می‌خواستند کسی صدایم را نشنود. من دوست دارم بروم مدرسه اما می‌ترسم. فکر می‌کنم آنجا یک نفر من را با خودش می‌برد.»

از سوی دیگر عموی کودکان که حالا با حکم دادستانی سرپرستی بچه‌ها به او سپرده شده نیز می‌گوید: «برادرم 3 مرتبه ازدواج کرده است. از ازدواج اولش صاحب یک دختر شد و بعد همسرش را طلاق داد. از همسر دومش هم صاحب یک دختر و یک پسر شد اما همسر دومش به‌دلیل بیماری فوت شد و سومین همسرش هم همین زنی است که با هم بچه‌ها را شکنجه می‌دادند.» او ادامه می‌دهد: «آنطور که فهمیده‌ام برادرزاده‌هایم مدت‌طولانی بود که شکنجه می‌شدند تا اینکه توانستم نجات‌شان دهم و حالا خودم از بچه‌ها نگهداری می‌کنم.»

محسن بیرانوند، فرماندار ماهشهر نیز که از نزدیک این ماجرا را پیگیری می‌کند به ایسنا می‌گوید: «نامادری این کودکان دستگیر شد که هم‌اکنون با قید قرار آزاد است. پدر این کودکان هم به شکنجه فرزندان خود اعتراف کرده و آن را به گردن گرفته است. هنوز بررسی نشده که این فرد معتاد است یا نه اما قطعا فردی که کودکان و به‌ویژه فرزندان خود را شکنجه می‌دهد، مریض است و آدم سالمی نیست و بیماری این چنین افرادی کاملا محرز است. با حکم دادستانی این کودکان هم‌اکنون در منزل عموی خود سکونت دارند و عموی کودکان آزاردیده فعلا سرپرستی آنها را بر عهده دارد. بنده نیز حمایت مالی دائمی یکی از کودکان را بر عهده گرفته‌ام و استاندار خوزستان نیز حمایت مالی دو کودک دیگر را عهده‌دار شده است.»

کد خبر 403899

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha