همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح ید واحده و آماده دفاع از اقتدار جمهوری اسلامی هستند گفت: امروز نیروهای مسلح دشمن را زمینگیر کرده اند.

نیروهای مسلح

به گزارش ایرنا امیر نادر علیدوست در آئین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان افزود: اجازه نمی دهیم پای هیچ دشمنی به این مرز و بوم باز شود و دشمن از اقتدار نیروهای مسلح به پشتیبانی ملت و فرماندهی معظم کل قوا می‌ترسد.

وی با بیان اینکه 29 فروردین با حماسه آفرینی های نیروی زمینی به فرمان امام به روز ارتش نام گرفت و در تاریخ و تقویم جمهوری اسلامی با فرمان رهبر فقید جمهوری اسلامی ثبت شد اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی در 29 فروردین تولدی دوباره و تجدید میثاق با ولایت و مردم دارد.

وی تصریح کرد: با گذشت بیش از 2 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همه دشمنان بویژه منافقین به دنبال این بودند که ارتش را منحل کنند اما امام (ره) با بینشی که داشتند، از یک فاجعه که دشمنان انقلاب می خواستند به وجود آورند، جلوگیری و دست رد به سینه دشمنان زد و ارتش را به نام ارتش جمهوری اسلامی معرفی کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش تاکید کرد: ارتش یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود، زیرا امام (ره) بدنه ارتش را می شناختند که بدنه ارتش با انقلاب و مردم بود.

وی ادامه داد: ارتش جانانه در صحنه های مختلف از مردم و انقلاب دفاع کرد و در دفاع مقدس و قبل از آن در کردستان و دیگر مناطق، ارتش سینه سپر کرد و برای امنیت، دفاع از کیان جمهوری اسلامی، انقلاب و مردم تا به امروز مانده و خواهد ماند.

امیر علیدوست با بیان اینکه ارتش کارنامه بسیار درخشانی دارد تصریح کرد: ارتش هر جا دستور داده اند، بلادرنگ حاضر شده و نیروی زمینی، هوایی و دریایی در هر جا که نیاز بود، حضور پیدا کردند و برای کمک در حوادث پیش آمده در کشور در کنار تمام نیروهای مسلح به کمک مردم می شتابند.

وی اظهار کرد: همه نیروهای مسلح، یک لشکر الهی و پشتیبان ملت، انقلاب و تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا و در نوک پیکان حماسه در تمام صحنه ها هستند و در صحنه رزم، اقتصاد، علم، پیشرفت و تقویت بنیه دفاعی کشور حضور دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش بیان کرد: نیروهای مسلح این افتخار را دارند که می توانند بگویند به استقلال و خودکفایی رسیده و توانسته اند به آنچه که ملت و رهبری انتظار دارند، برسند و موفقیت های بسیار چشمگیری به وجود آورده اند و مهم ترین آن امنیت پایدار است.

وی ادامه داد: ارتش به عنوان بخشی از نیروهای مسلح امروز مقتدرانه در دورترین نقاط و آب های آزاد برای امنیت کشور تلاش و دفاع می کند و نیروی زمینی ارتش با تغییر در سازمان، تجهیزات و آمایش سرزمینی، توانسته با تشکیل تیپ های متحرک هجومی و تیپ های ویژه در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت جلوی هر دشمنی را در هر نقطه ای سد کند و نیرویی پادر رکاب و آماده جانفشانی برای کشور و مردم است.

امیر علیدوست گفت: افتخار ما این است که اعلام کنیم ارتش جمهوری اسلامی ایران از همه زمان ها در طول 40 سال گذشته آماده تر، مقتدرتر و پا در رکاب تر است.

آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی با حضور استاندار کرمان، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در بلوار 22 بهمن شهر کرمان برگزار شد.

کد خبر 403068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha