پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به توئیت جدید رئیس جمهوری آمریکا که گفته بود دولتش تروریسم در سوریه را نابود کرد، به کنایه گفت: هنوز دنیا بابت عراق درحال تشکر از آمریکاست.

russia us

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی ضمن ستودن اقدامات ایالات متحده در نابودی تروریست‌ها در سوریه و منطقه غرب آسیا، خواستار تشکر کشورهای منطقه از آمریکا شد.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در حساب کاربری خود با بیان اینکه در نتیجه مداخلات واشنگتن بود که داعش پدیدار شد، نوشت: هنوز تشکرها از آمریکا بابت عراق به پایان نرسیده است.

تنش‌های لفظی مقام‌های آمریکا و روسیه با افزایش احتمال حمله نظامی آمریکا به سوریه به بهانه استفاده ارتش این کشور از سلاح شیمیایی علیه مردم خود، بالا گرفته است.

تروریست‌های سوری مدعی شده‌اند که شهر دومای سوریه شامگاه شنبه (18 فروردین ماه)، هدف بمباران شیمیایی قرار گرفت که در جریان آن 75 تن کشته و ده ها تن مصدوم شدند.

این در حالی است که دولت سوریه، هر گونه دخالتی را در این حمله شیمیایی رد کرده و سفیر و معاون نماینده روسیه در سازمان ملل متحد هم استفاده از سلاح شیمیایی را روش کثیف تروریست ها برای جلب توجه دانسته است.

در مقابل دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد که واشنگتن به زودی به این موضوع واکنش نشان خواهد داد

کد خبر 402600

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha