همشهری آنلاین: رقابت‌ها در پایان نخستین روز سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۸، در سه بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و کاربردی در لیگ‌های مختلف برگزار شد.

روبوکاپ

به گزارش فارس،‌ در پایان نخستین روز سیزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران 2018، رقابت‌ها در سه بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و کاربردی در لیگ‌های مختلف برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد.

در لیگ ربات‌های صنعتی در مرحله نخست تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب 5/37 امتیاز اول شد، در مرحله دوم نیز تیم elect مقام نخست را از آن خود کرد. در سومین مرحله، باز هم تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام اول را کسب کرد.

در لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان‌نما سایز کودک تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حساب 7 بر صفر از سد تیم BitBots آلمان گذشت. تیم Rhoban فرانسه 8 بر صفر ZJUDancer چین را شکست داد. تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بازی دوم خود با حساب 4 بر صفر از سد ZJUDancer چین گذشت. تیم BitBots آلمان 11 بر صفر تیم Rhobanفرانسه را شکست داد و بازی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با Rhoban فرانسه، 2 بر یک به سود تیم فرانسوی خاتمه یافت.

در لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان‌نما سایز نوجوان نیز بازی تیم‌های MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و UD Robot دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان بدون گل مساوی به پایان رسید.

همچنین در لیگ ربات‌های خانگی، در دور تمرینی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، 40 امتیاز کسب کرد.

در لیگ ربات امدادگر نیز در پایان روز نخست مسابقات تیم‌های Apollo، Aura، SEU-UniRobot و MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مجموع بیشترین امتیازات را کسب کردند.

در لیگ ربات مین‌یاب کنترل از راه دور و در مرحله مقدماتی اول تیم Samauva با کسب 4500 امتیاز رتبه اول را کسب کرد، تیم‌های SRC و Royan نیز با 1500 امتیاز به صورت مشترک دوم شدند و تیم E4u با 1000 امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد، سایر تیم‌های این لیگ امتیازی کسب نکردند.

در لیگ ربات مین‌یاب خودکار در مرحله اول مقدماتی نیز تیم DSK با 11500 امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم ZR-positive با کسب 700 امتیاز به مقام دوم رسید.

در لیگ ربات مین‌یاب خودکار در مرحله دوم مقدماتی نیز تیم DSK با 4700 امتیاز اول شد.

در بخش کاربردی و مرحله مقدماتی لیگ ربات‌های آتش‌نشان (پلاسکو) تیم Royan با کسب 24400 امتیاز اول شد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد با 20200 امتیاز مقام دوم را کسب کرد و تیم ARG با 19460 امتیاز سوم شد.

کد خبر 402050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha