دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: کامرون دیاز اعلام کرد در شرایط بازنشستگی ناخواسته و اجباری از دنیای بازیگری قرار دارد.

کامرون دیاز

کامرون دیاز که آخرین بار چهار سال پیش در موزیکال «آنی» حضور یافته بود، اعلام کرد در شرایط بازنشستگی ناخواسته و اجباری از دنیای بازیگری قرار دارد.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اينترتينمنت ويكلي، بازيگر 45 ساله آمريكايي و ستاره «فرشتگان چارلي» و «دار و دسته‌هاي نيويوركي» به مناسبت شانزدهمين سال اكران كمدي «فكر شيرين» همراه همبازي‌هاي خود كريستينا اپل‌گيت و سلما بلر در يك نشست شركت كرده بود. دياز با اشاره به اينكه مدت‌هاست مقابل دوربين نرفته، گفت: «من تقريبا نيمه‌بازنشسته هستم. عملا كاري نمي‌كنم و دوست داشتم شما خانم‌ها را دوباره ببينم.»

اعتراف ديرهنگام دياز پس از آن رسانه‌اي شد كه بلر مدتي پيش در يك گفتگو از بازنشستگي دوست و همبازي قديمي خود خبر داده و البته اندكي بعد آن را تكذيب كرده بود. اين در حالي است كه ستاره 45 ساله با حضور در پروژه‌هايي چون «شرك» (صداي پرنسس فيونا)، «نقاب» (در كنار جيم كري) و «عروسي بهترين دوستم» خود را در مقام يكي از پولسازترين بازيگران هاليوود در دو دهه اخير مطرح كرده بود.

گرد آمدن دوباره ستاره‌هاي «فكر شيرين» پس از 16 سال نويسنده و كارگردان اين كمدي موفق را به فكر ساختن دنباله آن انداخته است. نانسي پيمنتال و راجر كامبل اعلام كردند در حال حاضر هيچ‌چيز مثل همكاري با بازيگران مستعد «فكر شيرين» در يك پروژه تازه آنها را خوشحال نمي‌كند. اين فيلم سال 2002 توليد شد و با وجود استقبال سرد منتقدان، حدود 70 ميليون دلار در گيشه فروخت.

کد خبر 401810

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha