همشهری آنلاین: برانکو در خصوص شایعه تهدید شدن توسط پدر سردار آزمون و نیز نا‌امید‌ی‌اش از تعامل با کی‌روش توضیحاتی ارائه کرد.

برانکو کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، برانکو که به شدت نسبت به اتفاقات بعد از این دیدار گلایه داشت صبحت‌های خود را با نقد داوری در صحنه گل مشکوک به آفساید آغاز کرد: بله، به همین دلیل من ناراحت هستم. چون داور مستقیما روی نتیجه بازی تاثیر گذاشت و این با شوق و هیجان هواداران بازی می‌شود. با سرنوشت بازیکنان و ما هم بازی می‌شود. متاسفانه در کل فصل همینطور بوده و از حد و مرزش گذشته است. مقابل نفت تهران و نفت آبادان ۴ پنالتی (هر بازی ۲ پنالتی)، مقابل استقلال ۲ پنالتی و اینها چیزهایی است که حضور ذهن دارم و می‌گویم. روز گذشته هم مستقیما روی نتیجه تاثیرگذار بود و ناراحت هستم و حق هم دارم ناراحت باشم.

وی ادامه داد: بازیکنانم در تمرین و بازی‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند و بعد یک نفر می‌آید و روی سرنوشت آنها تاثیر می‌گذارد. البته ما همیشه انتقاد به عملکرد خودمان هم داریم و همیشه اشتباهات تاکتیکی و فردی هم خواهد بود. اینها مسائلی هستند که در تمرین باید انجام شود تا کم شود. ما بازی را طی ۳-۲ دقیقه باختیم.

برانکو در واکنش به ارسال پیامک تهدیدآمیز از سوی پدر سردار آزمون به خودش بعد از اینکه او در نشست خبری انتقاداتی را متوجه او کرده بود گفت: من فقط به ایشان جواب دادم خسته نباشید. شما از کجا می‌دانید چنین پیامی برای من آمده؟ من فقط جواب دادم خسته نباشید!

وی در خصوص عملکرد ضعیف گادوین منشا و ارتباط آن با حواشی این بازیکن گفت: من می‌توانم درک کنم که شاید اعتمادبنفس خود را از دست داده و البته انتظارات ما هم از ایشان خیلی زیاد بود و موقعی که آمد آقای گل دوم فصل بود. خودش هم اکنون مایوس است که نتوانسته آنطور عمل کند. این وظیفه اوست که به فرم ایده‌آل برگردد و انتظارات را برآورده کند.

برانکو در واکنش به صحبت‌های کارلوس کی‌روش که از تعامل با باشگاه‌ها گفته بود و آیا او مایل به همکاری با تیم ملی است گفت: من فکر می‌کنم نتوانیم به تعاملی دست پیدا کنیم. من اکنون سه سال است که اینجا هستم، در طی این مدت فقط یک بار کمک‌های ایشان به محل تمرین آمدند و فکر نمی‌کنم به آن چیزی که می‌گویید برسیم و تعامل داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه واقعیت آیا این است که کیفیت بازیکنان داخلی پایین‌تر است که کی‌روش چنین درخواستی داشته است گفت: نه من برعکس فکر می‌کنم و این در خیلی بازی‌ها ثابت شده است. من نمی‌دانم چطور به این نتیجه رسیده‌اند که کیفیت بازیکنان داخلی ضعیف است.

برانکو در خصوص اینکه چرا برخلاف دو سرمربی سایپا و استقلال تصمیم به عدم سود بردن از بازیکنان ملی‌پوش تیمش گرفت اینطور پاسخ داد: استفاده نکردم از آنهاچرا که نمی‌دانستم با چه وضعیتی از تیم ملی بازمی‌گردند. بیش از ۱۰ روز در خدمت تیم ملی بودند و نمی‌دانستم با چه وضعی برمی‌گردند. انصاری هنوز احساس درد دارد بعد از اردوی تیم ملی و به همین خاطر نتوانستم روی او ریسک کنم.

کد خبر 401663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha