همشهری آنلاین: یک میلیون و ۷۹ هزار و ۵۳۲ گردشگر از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون با سفر به این استان از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و تفریحی منطقه دیدن کردند.

پل طبیعت

شهرام علیمحمدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، در گفت‌وگو با ایرنا افزود: طرح خدمات سفرهای نوروزی از 28 اسفندماه با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مسئول در سطح استان تهران آغاز شده است.

وی اظهار کرد: براساس آمارهای ثبت شده در طرح خدمات سفرهای نوروزی، یک میلیون و 79 هزار و 532 گردشگر از 28 اسفندماه تاکنون به استان تهران سفر کرده‌اند.

علیمحمدی افزود: درهمین ارتباط 295 هزار و 79 گردشگر نوروزی نیز از 28 اسفند تا 8 فروردین ماه از امکانات و خدمات مراکز اقامتی استان تهران شامل هتل، مهمانپذیر و مراکز اسکان موقت و بوستان‌های سطح استان استفاده کرده‌اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اشاره به برنامه‌های نظارتی مستمر طرح خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروز، گفت: دو هزار و 68 مورد بازدید نظارتی از مراکز و موسسات خدماتی و رفاهی استان تهران طی 11 روز گذشته انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین دراین مدت 78 مورد شکایت مردمی از فعالیت دفاتر مسافرتی و تورهای گردشگری استان تهران به سامانه 09629 اعلام و رسیدگی شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: براساس آمارهای ثبت شده ستاد سفرهای نوروزی استان تهران، 118 هزار و 673 گردشگر در روز هشتم فروردین از جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی، تاریخی و تفریحی استان تهران دیدن کرده و 22 هزار و 639 مسافر نیز در مراکز اقامتی استان اسکان داده شده‌اند.

کد خبر 401648

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha