همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی گفت:با توجه به حجم بالای ترافیک در مسیرهای منتهی به مناطق عملیاتی و یادمانی دوران دفاع مقدس ، این مسیرها به صورت شبانه روزی توسط پلیس پایش، مراقبت و کنترل ترافیکی می شوند.

حسین اشتری

سردار حسین اشتری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در آبادان اظهار کرد: نیروی انتظامی همه تلاش و توان خود را برای حفظ نظم و امنیت در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی 97به کار خواهد گرفت.

وی افزود: برنامه ریزی دقیق برای ایام نوروز 97 در همه جاده های منتهی به یادمان های دفاع مقدس و مناطق زیارتی سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ماموران پلیس، به ویژه راهور ناجا تلاش خود را برای روان سازی و کاهش بار ترافیکی در جاده های کشور به کار خواهند گرفت تا شاهد کاهش حوادث در ایام نوروز باشیم.

به گزارش ایرنا سفر به خرمشهر و بازدید از مناطق یادمانی و عملیاتی دوران دفاع مقدس از جمله مشهد شهدای گمنام شلمچه و اردوگاه شهید باکری از برنامه های سردار اشتری در سفر به خوزستان است.

پیش بینی شده در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، حدود پنج میلیون نفر از کاروان های راهیان نور ، گردشگران و مسافران نوروزی از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و معنوی دوران دفاع مقدس خوزستان دیدن کنند.

رییس پلیس کشور پیش از ظهر روز شنبه از طریق فرودگاه بین المللی آیت ا... جمی آبادان وارد خوزستان شد و مورد استقبال جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان محلی منطقه قرار گرفت.

کد خبر 401102

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha