همشهری آنلاین: یک دستگاه جت‌اسکی که قرار بود به کم‌حرف‌ترین برنده اسکار ۲۰۱۸ اهدا شود، در لحظه‌های پایانی نودمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار به طراح لباس «رشته خیال» رسید.

جت اسکی اسکار ۲۰۱۸

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين، جيمي كيمل در دقايق ابتدايي مراسم اسكار 2018 با حضور هلن ميرن از يك جت‌اسكي فسفري رونمايي كرد و گفت كه اين جت‌اسكي 18 هزار دلاري جايزه كسي است كه كمتر از ديگر برندگان اسكار روي صحنه دالبي تيه‌تر حرف بزند. ضمن اينكه همراه آن يك سفر تفريحي به درياچه هاواسو در آريزونا هم به فرد برگزيده اهدا مي‌شود.

سازمان‌دهندگان مراسم و مديران آكادمي اسكار از اين ترفند براي كوتاه‌تر كردن سخنان برندگان و طبعا كوتاه شدن زمان برنامه استفاده كردند و البته چندان جواب نگرفتند. تقريبا تمام برگزيدگان بيش از زمان مجاز روي صحنه ماندند و طولاني‌تر از هميشه حرف زدند. در نهايت هم اين مارك بريجز، طراح لباس «رشته خيال» بود كه آخرين نفر روي صحنه آمد و جايزه ارزشمند خود را از دست بازيگر تحسين‌شده و پيشكسوت گرفت.

بسياري از برندگان اسكار امسال پس از دريافت جايزه خود به جت‌اسكي كنار صحنه هم اشاره مي‌كردند و با اينكه زمان سخنراني آنها نشان داده مي‌شد اما دل‌شان نمي‌آمد حرف‌هايشان را كوتاه كنند. از جمله گري اولدمن، برنده اسكار بهترين بازيگر مرد براي «سياه‌ترين ساعت» كه به شوخي خطاب به حاضران مجري مراسم گفت: «مي‌دانم كه من قرار نيست برنده اين جت‌اسكي باشم!»

وقتي مراسم به پايان رسيد، مشخص شد بريجز با تنها 30 ثانيه سخنراني برنده جت‌اسكي شده است. او كه آشكارا شرمنده به نظر مي‌رسيد، روي صحنه رفت و با پوشيدن جليقه نجات همراه ميرن روي صندلي‌هاي جت‌اسكي نشست.

کد خبر 400077

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha