دوشنبه ۳ دی ۱۳۸۶ - ۰۶:۴۸
۰ نفر

ناصر قراگزلو: وقتی بعد از ماه‌ها انتظار در برابر هال‌سیتی انگلیس 90 دقیقه بازی کرد، گفت: واقعا باورم نمی‌شد در زمین هستم.

حسین کعبی افزود: مربی تا پایان بازی مرا حفظ کرد و این موضوع واقعاً برایم ارزشمند بود. هالووی سرمربی تیم از من شناخت کاملی پیدا کرده و این موضوع برای بازی‌های آینده و موفقیت در فوتبال انگلیس مرا سخت امیدوار کرده است. کعبی ادامه می‌دهد: در این بازی ثابت کردم که جثه، حرف اول را در فوتبال نمی‌زند.

حسین کعبی فاکتورهایی مثل سرعت و تکنیک منحصر به فردی را در اختیار دارد. مواردی مهم در فوتبال امروزکه در کنار آمادگی جسمانی برای یک بازیکن، بسیار تأثیرگذار و تعیین‌کننده محسوب می‌شوند. حرف‌های کعبی از خوشحالی پس از بازی 90 دقیقه‌ای‌اش مقابل هال‌سیتی به اینجا ختم نمی‌شود.

 « هالووی بعد از بازی مرا در آغوش گرفت. او از بازی من واقعاً راضی بود و به من گفت در هر 3 پستی که از تو استفاده کردم، از کیفیت فنی بازی‌ات رضایت دارم.»

کعبی اما در بازی بعدی تیمش تنها یک نیمه بازی کرد تا جایگاهش نسبت به بازی‌ قبلی کمی کمرنگ شود. این پایان ماجراهای کعبی و لسترسیتی نبود. بازیکن ریزنقش و کوچک‌اندام لستر در دیدار شنبه‌شب گذشته حتی در فهرست 18نفره تیمش مقابل ولورهمپتون قرار نداشت. موضوعی که بار دیگر کعبی را به سمت جدایی از فوتبال انگلیس سوق داد.

 کعبی شنبه‌شب گذشته تنها شاهد توقف تیمش مقابل ولورهمپتون بود، دیداری که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.این تساوی نتوانست جایگاه ناامیدکننده لستر را در جدول ارتقا دهد. لستر پس از این تساوی با 23 امتیاز در رده بیست و دوم لیگ 24 تیمی دسته اول انگلیس قرار دارد، موضوعی که زنگ سقوط را برای لستر از هم اینک به صدا درآورده است.

 خروج کعبی از فهرست 18 نفره

کعبی قبل از بازی با ولورهمپتون برای حضور در ترکیب اظهار امیدواری کرده بود اما یان هالووی نه‌تنها به بازیکن ریزنقش ایرانی‌اش میدان نداد بلکه او را در فهرست 18 بازیکن برگزیده‌اش نیز نگذاشت. دیداری که در ورزشگاه مولینکس، استادیوم اختصاصی ولورهمپتون برگزار شد.

علت بازی نکردن حسین کعبی پس از این دیدار به نقل از محافل ورزشی این‌گونه تشریح شد؛ هالووی 7 بازیکن تیمش، شان نیوتون، کورت، جیمی نلسون، حسین کعبی، سرجیو هلینگز، راب داگلاس و آلن میبرن را در فهرست فروش باشگاه قرار داده است.

 گفت‌وگو با مدیر برنامه‌های کعبی در ایران مسائل اخیر درخصوص بازیکن ایرانی لستر را به خوبی روشن می‌کند. وی در خصوص فهرست فروش باشگاه لستر و قرار گرفتن کعبی در این لیست می‌گوید: «چندی قبل با مدیر باشگاه لستر در مورد کعبی صحبت کردم. او از شخصیت و نحوه حضور کعبی بر سر تمرینات تیم کاملاً راضی بود.

 البته این رضایت شامل کیفیت فنی بازیکن ایرانی‌شان نیز می‌شد اما مسائلی را از قول هالووی با ما در میان گذاشته که در نوع خود جای تعمق و بررسی دارد.

 او گفت: حسین کعبی از هر جهت کیفیت فنی خوبی دارد اما واقعیاتی در تیم ما وجود دارد که برای ما از اولویت خاصی برخوردارند. تیم ما تاکنون متحمل باخت‌های زیادی شده، متأسفانه در ابتدای فصل یارگیری خوبی نداشتیم به همین دلیل قصد داریم در زمینه استخدام بازیکنان جدید تغییراتی اساسی و بنیادین در لستر به وجود بیاوریم.

بازیکنان فعلی نظیر حسین کعبی از کیفیت فنی بالایی برخوردارند اما ما در لیگ دسته‌اول انگلیس بیشتر به بازیکنانی نیاز داریم که بجنگند و درگیر شوند.» مدیر باشگاه حتی در تعریف و تمجید از کعبی می‌گوید: « باور کنید کعبی حتی کیفیت بازی در تیم‌های بزرگ انگلیس شبیه آرسنال را نیز دارد اما به همان دلیلی که گفتم ما مجبوریم بازیکنانی با قدرت بدنی بالا را جذب کنیم.»

مدیربرنامه‌های کعبی افزود: « با توجه به وضعیتی که لستر در حال حاضر به آن دچار است، کعبی در تمرینات لستر حضور خواهد یافت تا بهانه‌ای به دست مسئولان این تیم ندهد چون قصد داریم فضایی را در شرایط فعلی به وجود بیاوریم که کعبی متضرر نشود و حق و حقوق خود را دریافت کند.»

 کعبی 2 پیشنهاد اروپایی دارد که پس از قطعی شدن صدور رضایت‌نامه از سوی مسئولان لستر، در خصوص آنها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

مدیر برنامه‌های کعبی در پایان خاطرنشان کرد: «به خاطر شرایط خاص تیم لستر و قرار داشتن در فصل نقل و انتقالات، خودم پیشنهاد قرار دادن نام کعبی را در فهرست فروش به مدیرعامل لستر دادم. به هرحال فصل ژانویه زمان نقل و انتقالات تیم‌هاست. با این کار قصد داشتیم دریچه و فرصت جدیدی را برای کعبی به وجود بیاوریم.»

کد خبر 39993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز