شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور در رشته فیزیک پس از پیکار بین ۱۴۱ مدعی قهرمانی با معرفی برترین‌های سال ۱۳۹۶ کشور به پایان رسید.

Physic

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رقابت‌های پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه‌های کشور صبح روز پنجشنبه 10 اسفند ماه با حضور 481 ورزشکار به میزبانی شیراز آغاز شد.

ابتدا جوانان پرورش اندام و پیس از آن پیشکسوتان این رشته بر روی استیج رقابت‌ها حاضر شدند تا قهرمانان این دروه از رقابت‌ها شناخته شودند.

پس از آن 141 ورزشکار مدعی قهرمانی در رشته فیزیک در 5 دسته قدی به مصاف حریفان خود رفتند.

در ابتدا 9 ورزشکار دسته قدی 166 سانتی‌متر برابر حریفان خود صف‌آرایی کردند که جواد راستی اصل (تهران) موفق به کسب سکوی قهرمانی شد و مصطفی شریفات (تهران)، عارف اسماعیلی (البرز)، پیام منجی (خوزستان)، مهدی کاظمی‌آذر (گیلان)، سید فواد میرفندرسکی (گلستان)، مجتبی محرمی‌نسب (فارس)، فریبرز رضائی، مجتبی راستگو (خراسان) و مصطفی وزیری‌مهر (سیستان و بلوچستان) به ترتیب مقام دوم تا دهم را از آن خود کردند.

در دسته قدی 170 سانتی‌متر 28 فیزیک‌کار بر روی استیج حاضر شدند كه در نهایت محمدحسین عدالت‌خواه (یزد) به مقام نخست دست یافت، میلاد سرچشمه (تهران) در سایه قهرمانی ایستاد و یاسین قدرتی (فارس) به مقام سوم بسنده کرد. محمدصالح محمدی (تهران)، ناصر خرامی (تهران)، سجاد تسخیری (مازندران)، حسین احمدی (فارس)، حامد زرین‌جوئی (تهران)، پوریا محمدی علاسوند (اصفهان) و سید محمدطاهر حسینی (تهران) به ترتیب جایگاه چهارم تا دهم را به نام خود ثبت کردند.


25 ورزشکار در دسته قدی سوم به رقابت پرداختند. قهرمانی این دسته قدی از آن وحید روحی (خراسان رضوی) شد و سید امیرارسلان عرب (تهران الف) موفق به کسب نایب قهرمانی شد. جایگاه سوم نیز به امیرحسین بازدار (البرز) تعلق گرفت. مقام چهارم تا دهم نیز به ترتیب به نام شایان حاجی‌پور (البرز)، امین آشوبی (خوزستان)، علیرضا اسدپور (فارس)، مازیار کیانی (اصفهان)، سید محمد لهستانی (کرمان)، حامد دهقانی‌نیا (فارس) و مهران خرسندی اکبری (اصفهان) ثبت شد.

مدعیان قهرمانی دسته قدی چهارم این دوره از مسابقات 35 نفر بودند که پس از پیکاری جذاب در نهایت فرشید شیرمحمدی (البرز) موفق به کسب سکوی نخست شد، جلال‌الدین نظری قوجق (تهران الف) مقام دوم و مجتی کفشگر (تهران الف) مقام سوم را کسب کردند. جایگاه‌های چهارم تا دهم هم به علیرضا بیات (کرمانشاه)، ناصر محمودآبادی (کرمان)، رامتین نادری ده‌شیخ (اصفهان)، همت‌اله سلامت (مازندران)، سید سبحان هاشمیان (خوزستان)، محمدحسین جهانبخش (فارس ب) و علی عبداللهی‌نیا (فارس الف) رسید.

آخرین و پرترافیک‌ترین دسته قدی فیزیک با 44 ورزشکار پیگیری شد که در پایان میلاد زارع از استان فارس الف بر بام ایران ایستاد و هوتن مشیری‌فرد از تهران نايب قهرمان شد. مقام سوم نیز به وحید هنرمند از تهران رسید. میرسعید حسینی کیوج (تهران)، جمال عسگریان (تهران)، محمد شکریه، محمد گودرزی (تهران)، ایمان قدیری (یاسوج)، محمود محمدیان (خراسان رضوی) و امیرارسلان ولی پور زرین کمر (مازندران) به ترتیب در رده‌های چهارم تا دهم این دوره از رقابت‌ها ایستادند.

 

کد خبر 399814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha