همشهری آنلاین: فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران گفت: مردم از مسئولان مطالباتی دارند اما بدترین راه بیان آن آمدن به خیابان است و اغتشاشگران از خارج هدایت می‌شوند.

 محمدرضا یزدی

به گزارش ایرنا سردار محمدرضا یزدی روز یکشنبه درحاشیه مراسم هفتم شهدای حوادث خیابان پاسداران در مدرسه شهید مطهری افزود: جوانان در دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور جانشان را فدا کردند جوانان امروز همان جوانان هستند و برای حفظ امنیت از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد.

وی اظهارداشت: جوانان ما سعی کردند در شب حادثه مردم را از اغتشاشگران جدا کنند و با اقتدار با آنها رفتار کردند.

وی افزود: ما به دشمنان نشان دادیم که مثل گذشته برای برقراری نظم و امنیت به شدت و با جدیت درمیدان هستیم و با کسانی که بخواهند نظم و امنیت را بر هم بزنند بر خورد می کنند.

وی گفت: در کشور کمی و کاستی هایی هست و برای انتقال به مسئولان راه های زیادی وجود دارد و بدترین راه آن ورود به خیابان است و غیر قابل ترین راه ایجاد اغتشاش است.

وی گفت: مردم همانطور که از نیروهای امنیتی و بسیجیان دفاع کردند مثل گذشته از کشور دفاع می کنند و مردم مطمئن باشند نیروی انتظامی و بسیجیان در همه صحنه ها حضور دارند و برای برقراری نظم و امنیت کوتاهی نخواهند کرد.

سردار یزدی بیان داشت: به خانواده عزیزانی که در حادثه خیابان پاسداران شهید شدند عرض می کنم آنان افتخار آفرینانی هستید که برای نظم و امنیت از جان خود گذشتند و مسیر شهدا را طی کردند که قطعا مسیر نورانی است.

کد خبر 399299

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha