همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی سانحه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را تسلیت گفت.

محمد باقری

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، در پیام تسلیت سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری که روز چهارشنبه صادرشد، آمده است: سانحه تلخ و ناگوار سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج که منجر به جان باختن جمعی از هموطنان عزیز شد، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه این پیام آورده است: حال که با تلاش قابل تحسین نیروهای مسلح و سایر دستگاههای امدادی کشور محل سقوط هواپیما کشف و پیکرهای قربانیان حادثه در وضعیت نامناسب جوی و صعب العبور بودن مسیرها، در حال انتقال تدریجی به پایگاههای تعیین شده است، امیدوارم با اتمام عملیات و فراهم سازی مقدمات؛ به زودی شاهد تشییع و خاکسپاری باشکوه این عزیزان و تسلای خاطر خانواده های چشم انتظار باشیم.

وی در ادامه این پیام می افزاید: اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آحاد ملت شریف ایران به ویژه خانواده های معزز داغدیده، از خداوند متعال برای جان باختگان حادثه رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.

این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.

روز گذشته پس از 48 ساعت جست و جو اعلام شد که لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم از توابع اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.

کد خبر 398968

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha