همشهری آنلاین: همکلاسی‌های مهاجم می‌گویند او عشق تفنگ بوده و درباره چاقو و تفنگ حرف‌های عجیبی می‌زده،‌ اما هیچکس او را هرگز جدی نگرفته بود.

فلوریدا

فلوریدا

به گزارش خبرگزاری‌ها تیراندازی یک دانش‌آموز ۱۹ ساله اخراجی در دبیرستانی در ایالت فلوریدای آمریکا، روز چهارشنبه ۱۷ تن کشته و بیش از دوازده تن زخمی بر جای گذاشت.

تصاویر تلویزیونی، دانش‌آموزان در حال گریزی را نشان می‌داد که سعی داشتند با عبور از میان صفوف پلیس زره‌پوش از پیرامون این مدرسه دور شوند.

مقامات فلوریدا گفته‌اند که مهاجم جوان که دانش‌آموز اخراجی همان دبیرستان بوده، در حالی که ماسک ضدگاز بر چهره داشته به همراه یک قبضه سلاح، چند خشاب گلوله و چند نارنج دودزا وارد مدرسه می‌شود، او سپس آژیر آتش‌سوزی را به کار می‌اندازد تا همه از کلاس‌ها بیرون بیایند و بعد شروع به تیراندازی به سوی آنها می‌کند.

مهاجم ۱۹ ساله که نیکولاس کروز نام دارد،‌ سعی داشته خود را میان دانش‌آموزان گریزان جا بزند و از مهلکه جان به در ببرد اما پلیس موفق می‌شود او را شناسایی کرده و بیرون از محوطه دبیرستان دستگیر کند.

همکلاسی‌های مهاجم به خبرگزاری رویترز گفته‌اند او دیوانه تفنگ بوده و درباره چاقوها و تفنگها حرفهای عجیبی می‌زده،‌ اما هیچکس او را هرگز جدی نگرفته بوده است.

ماموران پلیس فلوریدا تاکنون هویت ۱۲ تن از قربانیان را شناسایی کرده‌اند. تیراندازی در دبیرستان «استونمن داگلاس» که در ۷۲ کیلومتری شمال میامی واقع شده، دومین تیراندازی مرگبار در نوع خود در این کشور به شمار می‌رود.

کد خبر 398359

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha