همشهری آنلاین: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان (قهرمانی کشور) در نخستین روز با انجام مسابقات رده سنی بزرگسالان پیگیری شد و نفرات برتر معرفی شدند.

Karate

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، در اولين روز از پيكارهاي انتخابي تيم ملي كاراته بانوان (قهرماني كشور)، كاراته‌كاهاي رده سني بزرگسالان در سالن آزادي سنندج به روي تاتامي رفتند و نفرات برتر دو بخش كاتا و كوميته معرفي شدند.

در كاتاي انفرادي الناز تقی‌پور از تهران مقام اول را به دست آورد، فاطمه میروردی‌زاده از اردبیل در جایگاه دوم ایستاد و فاطمه ایمانی از تهران و زهرا ترکاشوند از تهران سوم مشترک شدند.

در اين بخش ۶۲ کاتارو به روی تاتامی رفتند.

در وزن 50- کیلوگرم، فائزه چیذری از البرز اول شد، زینب نصیریان از البرز در مكان دوم قرار گرفت و سحر شیروانی از اصفهان و زهرا طرازپور از فارس بر سكوي سوم مشترك ايستادند.

در وزن 55- کیلوگرم، زهرا کرم‌پوری از خوزستان مقام نخست را كسب كرد، فاطمه عباسی از مازندران در جاي دوم ايستاد و زهرا حاجیان از تهران و زهرا خلیلی از مازندران سوم مشترك شدند.

در وزن 61- كيلوگرم، شیما ال‌سعدی از فارس اول شد، فاطمه طرازپور از فارس و زهره برزگر از مازندران در مکان سوم مشترک قرار گرفتند.

شقایق واحدی در فینال شیکاک شد.

در اين وزن ۴۱ كاراته‌كا با هم به مبارزه پرداختند.

در وزن 68- كيلوگرم, زهرا مقانلو از تهران اول شد، مهتاب اسماعیلی از گیلان در مکان دوم قرار گرفت و نفیسه گلشنی از تهران و هنگامه جعفری از اصفهان سوم مشترک شدند.

در اين وزن ۴۱ كاراته‌كا با هم به مبارزه پرداختند.

در وزن 68+ کیلوگرم، شنه کاظمی از خوزستان اول شد، زهرا همت از فارس در رده دوم قرار گرفت و مهشید یعقوبیان از مازندران و یگانه امیری از کرمانشاه سوم شدند.

در اين وزن 34 كاراته‌كا با هم به مبارزه پرداختند.

در كاتاي تیمی تیم تهران با ترکیب الناز تقی‌پور، شادی جعفری و نجمه قاضی‌زاده اول شد، تیم اصفهان با ترکیب فاطمه چیذری، مریم کریمی و زهره میرزاخانیان در جای دوم قرار گرفت و تیم زنجان با ترکیب توران فروتن، لیلا فروتن و ملیکا رسولی و تیم تهران با ترکیب شیرین گلستانیان، آسیه صدوری و هلیا تجار سوم مشترک شدند.

در کاتای تیمی ۱۳ تیم حضور داشتند.

 

کد خبر 398155

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha