همشهری آنلاین: دو فرزند فوق‌ستاره موسیقی راک فرانسه پس از آنکه دریافتند پدرشان تمام دارایی‌های خود را به همسر جوان خود بخشیده، نارضایتی‌شان را از وصیتنامه او آشکار و به دادگاه شکایت کردند.

جانی هالیدی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، جاني هاليدي با نام اصلي ژان فيليپ لئو اسمت حدود دو ماه پيش در 74 سالگي از دنيا رفت اما فاش شدن محتواي وصيتنامه او به بحراني بزرگ در خاندان اسمت تبديل شده است. لورا اسمت 34 ساله كه دختر هاليدي و بازيگر سينماست، مي‌گويد از دانستن اينكه پدرش چيزي براي دو فرزند اول خود به ارث نگذاشته به شدت آزرده و شگفت‌زده است.

ستاره نامدار و محبوب موسيقي فرانسه كه بيرون از زادگاهش به همان اندازه شناخته‌شده نبود، تمام دارايي‌هاي خود را به نام همسر چهارمش لاتيشيا كرده است؛ زني كه 32 سال از او جوان‌تر است. جاني دو فرزندخوانده ويتنامي به نام‌هاي جيد و جوي داشت كه قرار است تمام ثروت او و حق پخش 110 ميليون نسخه از آلبوم‌ها و آهنگ‌هايش به اين دو فرزندخوانده و البته لاتيشيا برسد.

ديويد هاليدي، برادر ناتني لورا هم همراه او دادخواستي به يكي از دادگاه‌هاي كاليفرنيا تقديم و از متن وصيتنامه پدرش شكايت كرده است. هاليدي بخشي اساسي از سال‌هاي آخر عمر خود را در كاليفرنيا گذراند. بر اساس قوانين فرانسه، زن به شكل خودكار وارث تمام دارايي‌هاي مرد نمي‌شود و بايد اموال بازمانده را با فرزندان مرد تقسيم كند. نكته عجيب اينكه جاني حتي يك گيتار يا يكي از موتورهاي خود را براي دخترش لورا به يادگار هم نگذاشته است.

هاليدي كه با فاصله فراوان مشهورترين و موفق‌ترين ستاره راك موسيقي فرانسه بود، علاقه‌اي شديد به موتورسيكلت داشت و در مراسم تشييع جنازه او صدها موتورسوار چرم‌پوش حضور داشتند. جاني نام هنري خود را از يكي از بستگان آمريكايي خود يعني لي هاليدي گرفته بود؛ استادي كه او را به سمت موسيقي راك اند رول سوق داد.

کد خبر 398135

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha