همشهری آنلاین: ذوب‌آهن اصفهان در نخستین بازی خود از لیگ قهرمانان آسیا بازی یک بر صفر برده مقابل الدحیل قطر را با شکست ۳ بر یک تعویض کرد.

ذوب آهن الدحیل قطر

ذوب‌آهن اصفهان دوشنبه 23 بهمن نخستين بازي خود در ليگ قهرمان آسيا را مقابل الدحيل قطر انجام داد. الدحيل نام جديد تيم لخويا قطر و از جمله تيم‌هاي مطرح اين كشور است.

شاگردان قلعه‌نويي از همان نيمه اول تحت تاثير بازي روان حريف قطري قرار داشتند اما توانستند با گل دقيقه 13 سوارز از حريف جلو بيافتند.

بعد از اين گل اگرچه ذوبي‌ها بد ظاهر نشدند اما بازيكنان الدحيل اراده خود را به تيم اصفهاني تحميل كردند و بارها خطرناك ظاهر شدند.

نيمه دوم نيز با همين منوال دنبال شد اما فشار پرتكرار قطري‌ها سرانجام سد دفاعي ذوب‌‌آهن را شكست و از دقيقه 74 و طي ده دقيقه سه بار شاهد فروريختن دروازه خود بودند.

بدين ترتيب نخستين بازي ذوب‌آهن و تيم‌هاي ايراني در ليگ قهرمانان با شكست سنگين همراه شد.

  • شکست تراکتورسازی در گام نخست

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیز که به عنوان میزبان در عمان میهمان الاهلی بود با یک گل مقابل این تیم شکست خورد تا اولین شکست ساغلام رقم بخورد.

این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت ولی در نیمه دوم شاگردان ساغلام روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدند تا در روزی که تراکتورسازی از حمایت هوادارانش محروم شده بود، اولین شکست ساغلام پس از حضور در فوتبال ایران رقم بخورد و رقابت‌های آسیایی برای دومین نماینده ایران نیز مانند ذوب آهن با شکست آغاز شود.

کد خبر 398133

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha