همشهری آنلاین: راهپیمایی میلیونی در سراسر کشورمان به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شبکه‌های مختلف جهان بازتاب گسترده‌ای داشت.

بازتاب خروش ملت ایران از شبکه های بین المللی

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، جشن بزرگ آغاز چهل و نهمين سال پيروزي انقلاب اسلامي و راهپيمايي باشکوه و ميليوني در سراسر کشورمان در شبکه‌هاي مختلف جهان بازتاب گسترده‌اي داشت.

  • فرانس 24: حضور مردم تهران در راهپيمايي 22 بهمن گسترده بود

شبکه تلويزيوني فرانس بيست و چهار مراسم باشکوه 22 بهمن را بازتاب داد و در بخش خبري نيمروزي خود، تصاويري از راهپيمايي سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را پخش کرد. اين تصاوير مربوط به ميدان آزادي تهران و سخنراني رئيس جمهور کشورمان بود.

فرانس 24 گزارش داد: امروز صبح جمعيت گسترده‌اي از مردم تهران به خيابان‌ها آمدند تا مراسم سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را جشن بگيرند. حسن روحاني رئيس جمهور اين کشور نيز در اين مراسم سخنراني کرد.

  • اسپوتنيک: تاکيد روحاني بر موفقيت ايران در حمايت از متحدانش در مبارزه با تروريسم

­خبرگزاري اسپوتنيک گزارش داد: حسن روحاني رئيس جمهور ايران روز يکشنبه اعلام کرد کشورش در حمايت از متحدان خود در زمينه مبارزه با تروريسم موفق شد و پيروزي بزرگي در سوريه محقق کرد.

روحاني در مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در تهران پايتخت گفت: پيروزي بر تروريسم در سوريه محقق شد و ملت هاي منطقه از خطر تقسيم و تجزيه نجات يافتند و آمريکا سال گذشته شکست خورد.

وي افزود دشمنان براي تجزيه کشورهاي منطقه از جمله عراق و سوريه تلاش کردند ولي همه اين طرح ها و توطئه ها شکست خورد. دشمنان همچنين براي ايجاد نا آرامي در لبنان تلاش کردند و باز هم شکست خوردند.

رئيس جمهور ايران خاطرنشان کرد ايران خواستار برقراري صلح و ثبات در منطقه است و ما شاهد شکست و ناکامي آمريکايي ها در طول سال هاي گذشته بوده ايم. ملت ايران با مقاومت و همبستگي ثابت کرد قادر به ناکام گذاشتن توطئه هاي آمريکا است. اين کشور تلاش کرد از طريق شوراي امنيت سازمان ملل متحد نيز بر مردم ايران اعمال فشار کند ولي باز هم شکست خورد.

روحاني به توافق هسته اي ايران و پنج بعلاوه يک که سال 2015 امضا شد اشاره و خاطرنشان کرد آمريکا براي از بين بردن اين توافق تلاش کرد و در صورتي که آمريکا آن را نقض کند اين آمريکايي‌ها هستند که متضرر خواهند شد.

  • الميادين: تأکيد مردم و مسئولان ايراني بر وحدت و مقابله با چالش‌هاي خارجي

مردم و مسئولان ايراني در راهپيمايي امروز بر وحدت صف و مقابله با چالش‌هاي خارجي تأکيد کردند.

اين مطلب را حازم کلاس خبرنگار شبکه تلويزيوني الميادين در تهران و در جمع راهپيمايان 22 بهمن ماه بيان کرد و گفت در صحبتهايي که با مسئولان حاضر در راهپيمايي و همچنين مردم داشتم شاهد اين بوديم که همگي بر مسئله وحدت تأکيد داشتند. علاوه بر آن حسن روحاني در سخنان خود بر وحدت ايرانيان در مقابله با چالش‌ها، به ويژه ترورسيم و تحولات منطقه و توافق هسته‌اي تأکيد کرد.

خبرنگار الميادين در ادامه افزود: همچنين به نظر مي رسيد شعارهاي مردم که خواستار بهبود اوضاع اقتصادي و معيشتي و همچنين مبارزه با فساد بودند، در راهپيمايي هاي امروز بسيار آشکار بود. حتي برخي از شهروندان شرکت کننده در راهپيمايي نمايشهايي را اجرا کردند و از اين طريق خواسته هاي خود را به نمايش گذاشتند.

وي ادامه داد: در مراسم امروز شاهد رونمايي از انواع سلاحهاي ايراني نيز بوديم که شايد مهمترين آنها موشکهاي قدر با برد دوهزار کيلومتري بوديم.

  • شين هوا: صدها هزار ايراني در راهپيمايي 22 بهمن در ايران شرکت کردند

خبرگزاري شين هوا از تهران گزارش داد صدها هزار ايراني روز يکشنبه با شرکت در راهپيمايي در سراسر کشور سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي سال 1979 را جشن گرفتند.

مردم در شهرهاي مختلف ايران با حضور به خيابان ها، شعارهايي عليه آمريکا و اسرائيل سر دادند. آنها تصاويري از آيت الله سيد روح الله خميني، بنيانگذاري فقيد جمهوري اسلامي و آيت الله سيد علي خامنه اي مقام معظم رهبري را در دست داشتند.

  • بازتاب راهپيمايي باشکوه امروز از المنار

شبکه تلويزيوني المنار لبنان راهپيمايي با شکوه 22 بهمن ماه و سخنراني حسن روحاني رئيس جمهور کشورمان را به صورت مستقيم پخش کرد.

  • پخش سخنراني رئيس جمهور کشورمان از شبکه الاتجاء

شبکه تلويزيوني الاتجاه عراق سخنراني حسن روحاني رئيس جمهور ايران در راهپيمايي ميليوني به مناسبت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي در تهران را پخش کرد.

  • الميادين: روحاني گفت وحدت عامل پيروزي انقلاب بود

شبکه تلويزيوني الميادين به پخش مراسم باشکوه راهپيمايي روز بيست و دوم بهمن و سخنراني رئيس جمهور ايران در ميدان آزادي ادامه داد.

الميادين اعلام کرد حسن روحاني رئيس جمهور ايران در در سخنراني در جمع راهپيمايان در ميدان آزادي گفت: همه ما ملتي واحد هستيم و شعارمان يکي است و تلاش مي کنيم فرهنگ و هويت ايراني اسلامي را در روان جوانانمان تقويت کنيم.

  • پخش سخنراني رئيس جمهور کشورمان در راهپيمايي از الجزيره

شبکه تلويزيوني الجزيره مباشر ضمن پوشش خبري راهپيمايي ميليوني و با شکوه 22 بهمن ماه در حال پخش مستقيم سخنراني آقاي روحاني رئيس جمهور کشورمان است.

  • شبکه الجزيره مباشر تصاويري از راهپيمايي باشکوه در تهران پخش کرد

شبکه تلويزيوني الجزيره مباشر با قطع برنامه هاي عادي خود ، تصاويري از راهپيمايي باشکوه بيست و دوم بهمن ماه در تهران پخش کرد.

  • اي پي: آغاز راهپيمايي پيروزي انقلاب اسلامي در ايران

به گزارش اسوشيتدپرس از تهران ، راهپيمايي ايرانيان امروز يکشنبه به مناسبت سي و نهمين سالگرد انقلاب سال 1979 در شهرهاي مختلف کشور آغاز شد.

به موجب اين گزارش، راهپيمايان در تهران امروز شعارهاي هميشگي مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل را سر مي دهند. صدها هزار تن در ميدان آزادي در تهران در حال گرد آمدن هستند . قرار است حسن روحاني رئيس جمهور طي ساعت آينده در اين محل سخنراني کند.

  • الاتجاه: مرگ بر آمريکا و مرگ بر انگليس، شعار راهپيمايي ميليوني 22 بهمن

شبکه تلويزيوني الاتجاه عراق ضمن پخش تصاويري از راهپيمايي با شکوه 22 بهمن ماه در تهران اعلام کرد: مردم ايران در راهپيمايي ميليوني به مناسبت سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به خيابانها آمده اند و شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل سر داده اند.

  • العالم: آغاز راهپيمايي هاي ميليوني در همه شهرهاي ايران

شبکه تلويزيوني العالم : راهپيمايي هاي ميليوني در همه شهرهاي ايران به مناسبت سي و نهمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي آغاز شده است.

  • الميادين: آغاز راهپمايي 22 بهمن ماه در تهران و شهرهاي ديگر ايران

شبکه تلويزيوني الميادين به نقل از خبرنگار خود در تهران اعلام کرد : راهپيمايي هاي مردمي در ايران به مناسبت سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، در تهران و شهرهاي مختلف ايران آغاز شده است.

خبرنگار الميادين مستقر در ميدان آزادي با اين شبکه درباره راهپيمايي امروز صحبت کرد.

کد خبر 397996

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha