همشهری آنلاین: رئیس مجلس با بیان اینکه برخی‌ها متخصص اختلاف‌ افکنی در کشور هستند گفت، چنین افرادی خائن به مردم و انقلاب هستند.

علی لاریجانی

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در مصلای زرین شهر از توابع شهرستان لنجان برگزار ‌شد، با تاکید بر ضرورت وحدت و همبستگی ملی گفت: برخی‌ها متخصص اختلاف افکنی در کشور هستند اما باید به فرموده امام خمینی (ره) همواره به این موضوع توجه داشته باشیم و با اتحاد و پیروی از ولایت فقیه نگذاریم انقلاب لطمه ببیند.

وی ادامه داد: کسانی که به دنبال اختلاف‌افکنی در کشور هستند؛ خائن به مردم و انقلاب هستند و می‌خواهند دل مردم را خالی کنند، اما بدانند در رأس این انقلاب رهبری مدیر و مدبر وجود دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آنها که می‌خواهند منافع ملی از بین برود قصد دارند حرکت عظیم انقلاب اسلامی در حل مشکلات ناتوان باشد اما با همت ملت، دشمنان موفق نخواهند شد.

وی افزود: باید فضا برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در کشور فراهم شود و در این راستا تلاش شود .

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب راه را مشخص کرده و باید سیاست‌گذاران 3 قوه، احزاب و صفوف متحد مردم را حفظ کنند تا مشکلات اقتصادی حل شود.

لاریجانی افزود: بعضی از غلوها که در زمینه مشکلات اقتصادی بیان می‌شود را قبول ندارم چرا که اگر متحد باشیم می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

وی با بیان اینکه اختلاف سر مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، دیپلماسی، یک امر معمولی است و در یک کشور، عقاید مختلفی وجود دارد، گفت: هنر سیاست ورزان این است که اختلافات را به سمت منافع ملی کشور همگرا کنند نه اینکه اختلافات را عمیق کنند.

رئیس مجلس با بیان اینکه 22 بهمن ماه روز ملی ایرانیان است ادامه داد: دشمنان می‌خواهند حتی برای 22 بهمن دل مردم را خالی کنند اما به آنها می‌گویم که اشتباه می‌کنند چرا که ملت ایران هوشیار هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم هم اجر مهاجرت و هم اجر مجاهدت رامی برند، افزود: این دو واژه در ادبیات اسلامی از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و درجات کسانی که مجاهدت می‌کنند نسبت به مومنان خانه‌نشین متفاوت است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مجلس در لایحه بودجه 97 توجه ویژه ای به بحران کمبود آب و اشتغال زایی دارد، گفت: ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم یکی دیگر از اهداف دشمنان است و چند چالش مانند بحران کمبود آب و اشتغالزایی باید در بودجه سال آینده مورد توجه قرار گیرد .

کد خبر 397804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha