همشهری آنلاین: رئیس‌ اتحادیه طلا و‌ جواهر کشور‌ گفت: در صورتی که دولت در بازار ورود پیدا کرده و سکه‌ها را پیش‌فروش کند و این روند تا شب عید مستمر باشد مطمئنا از این نرخ‌های کاذب خارج می‌شویم و قیمت‌ها پایین‌تر خواهد آمد.

Gold

ابراهیم‌ محمدولی، رئیس‌ اتحادیه طلا و‌ جواهر کشور‌ در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص طرح پیش‌فروش سکه از سوی بانک مرکزی و تاثیر آن بر بازار اظهار داشت: همیشه در بازار نرخ‌های کاذبی وجود دارد که به عنوان حباب از آن یاد می‌شود و طی سال‌های گذشته نیز این موضوع همیشه وجود داشته است.

وی افزود: در صورتی که دولت در بازار ورود پیدا کند و سکه‌ها را پیش‌فروش کند و این روند تا شب عید مستمر باشد مطمئنا از این نرخ‌های کاذب خارج می‌شویم و قیمت‌ها پایین‌تر خواهد آمد.

رئیس‌ اتحادیه طلا و‌ جواهر کشور‌ گفت: همانطور که اشاره کردم این امر مشروط به آن است که تعداد و دفعات عرضه حد و مرز نداشته باشد،تا متقاضی هم بتواند آن را از سوی بانک کارگشایی خرید کند.

محمدولی تصریح کرد: قیمت سکه امامی در حال حاضر ۱ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان، قیمت طرح قدیم ۱ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان، سکه گرمی ۲۹۵ هزار تومان، نیم سکه ۷۴۰ هزارتومان ، ربع سکه ۴۴۰ هزارتومان و سکه یک گرمی ۲۹۵ هزار تومان است.

وی قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را ۱۴۷ هزار تومان عنوان کرد.

کد خبر 397354

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha