همشهری آنلاین: برنامه پروازی دو فرودگاه تهران با گذشت چند روز از بارش سنگین برف در تهران به نظر می‌رسد به سمت عادی شدن حرکت می‌کند هرچند هنوز تعدادی از پروازها با تاخیر انجام می‌شود.

برف فرودگاه امام خمینی

به گزارش ایسنا، بارش سنگین برف که باعث شده بود دسترسی به فرودگاه امام خمینی (ره) از طریق جاده دشوار شود در کنار محدودیت جدی برای انجام پرواز به دلیل بدی آب و هوا باعث شد تعدادی از پروازها در روزهای گذشته باطل شوند که همین موضوع به حضور چند روز تعدادی از مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره) منجر شد.

فرودگاه امام خمینی (ره) در جدیدترین اطلاعات خود اعلام کرده که پروازها در این فرودگاه در جریان است و دلیل تجمع مسافران آن نه مشکلات فرودگاهی که مشکلات ایرلاین‌ها در نهایی کردن مقدمات پرواز بوده است. این فرودگاه همچنین گفته تمام امکانات برای استراحت مسافران در نظر گرفته شده و شب گذشته نیز به مسافران غذای رایگان داده‌اند.

در فرودگاه مهرآباد نیز طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها در دو روز گذشته بیش از ۷۰۰ نشست و برخاست انجام شده و طبق اعلام این شرکت پروازها به سمت عادی شدن حرکت می‌کنند.

در بخش جاده‌ای که با وجود بازگشایی درصد قابل توجهی از جاده‌ها که مسدود شده بودند، همچنان یخبندان ادامه دارد و همین موضوع باعث سنگین شدن ترافیک در برخی از جاده‌های منتهی به استان تهران شده است.

با این وجود تقریبا تمامی راه‌های شریانی کشور بازگشایی شده‌اند و تردد در آنها ادامه دارد.

همچنین یکی از خبرهایی که روز گذشته مطرح شد افزایش قابل توجه نرخ کرایه خودروهای سواری موجود در فرودگاه امام خمینی (ره) بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه گفت که این سازمان با هرگونه افزایش نرخ بلیت هواپیما و همچنین نرخ کرایه تاکسی‌ها برخورد خواهد کرد و مسافرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند می‌توانند اطلاعات آژانس هواپیمایی فروشنده بلیت گران یا پلاک تاکسی افزایش‌دهنده نرخ بلیت را به این سازمان اطلاع دهند تا با آنها برخورد رسمی صورت گیرد.

کد خبر 397066

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha