همشهری آنلاین: کیت وینسلت پس از دریافت جایزه افتخاری خود از مراسم اهدای جوایز برگزیدگان حلقه منتقدان لندن از همکاری با برخی افراد خاص به شدت ابراز پشیمانی کرد.

کیت وینسلت

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين، بازيگر 42 ساله بريتانيايي كه براي گرفتن جايزه يك عمر فعاليت پرثمر از دست همبازي قديمي خود جود لا در سي و هشتمين دوره معرفي برگزيدگان حلقه منتقدان لندن روي صحنه رفته بود، خطاب به حاضران در سالن مي فر هتل گفت: «كارگردان‌ها، تهيه‌كنندگان و مرداني قدرتمند وجود دارند كه فعاليت آنها دهه‌ها از سوي صنعت سينما و تماشاگران به يك اندازه ستايش شده است. حرفه بسياري از بازيگران هم به واسطه همكاري با همين افراد رونق گرفته و پيامي كه ما سال‌ها گرفته‌ايم اين بوده است كه پيشنهاد نقش از سوي اين آدم‌ها بزرگ‌ترين دستاورد براي همه است.»

وينسلت كه حدود دو دهه پيش براي بازي در «تايتانيك» در كنار لئوناردو دي‌كاپريو به مقام يك ستاره رسيد، ادامه داد: «وقتي زنان را ديدم كه هفته گذشته در اعتراض به آزار و اذيت جنسي دوباره گرد هم آمدند، با خودم گفتم نمي‌توانم اينجا بايستم و از پشيماني‌هاي تلخ خودم در گرفتن تصميم‌هاي بد براي همكاري با برخي افراد نگويم؛ نقش‌هايي كه كاش نمي‌پذيرفتم. برايم روشن است كه اگر اين حرف‌ها را نزنم، به اندوه بسياري از مردان و زنان شجاع افزوده‌ام.»

بازيگر برنده اسكار و همسر پيشين سم مندس پيش‌تر با چند چهره جنجالي رسوايي جنسي هاليوود از جمله وودي آلن، رومن پولانسكي و هاروي واينستين همكاري كرده و به نظر مي‌رسد منظور او از «پشيماني شديد در همكاري با برخي افراد خاص» همين نام‌ها باشد. وينسلت يك‌بار براي «كتابخوان» برنده اسكار شده و شش مرتبه ديگر نامزد دريافت اين جايزه بوده است؛ از جمله براي «تايتانيك»، «استيو جابز» و «آيريس».

کد خبر 396873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha