همشهری آنلاین: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برقراری هوای ناسالم برای گروه‌های حساس طی امروز خبر داد.

هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است

به گزارش ايسنا، حسین شهبازی در مورد شرایط کیفی هوای تهران اظهار کرد: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز در شرایط نامطلوب به‌ویژه برای گروه‌های حساس خواهد بود و انتظار می‌رود تا فردا (۳ بهمن‌ماه) شرایط کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده بین شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

وی افزود: شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر ۱۲۶ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در مورد شرایط جوی تهران گفت: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با برقراری شرایط جوی نسبتا آرام طی امروز تغییر محسوسی در سرعت باد مشاهده نخواهد شد و تنها برخی ساعات همراه با وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه خواهد بود.

به گفته شهبازی، به‌تدریج با افزایش میزان ناپایداری جوی فردا (۳ بهمن‌ماه)، در برخی ساعات به ویژه بعد از ظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی و شمال غربی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: این شرایط در روز چهارشنبه (۴ بهمن ماه) کمابیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات بارش پراکنده و وزش باد نسبتا شدید از سمت نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: دمای تهران تا فردا افزایش نسبی خواهد یافت.

کد خبر 396150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha