همشهری آنلاین: رئیس بازرسی شهرداری منطقه ۱۹ از عضویت ۱۷۰۰ ناظر افتخاری در سامانه ۱۸۸۸ برای رصد محلات ۱۴گانه این منطقه خبر داد.

منطقه ۱۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حامد روزبه نیا با اشاره به اینکه مشارکت اهالی باعث افزایش کیفیت خدمات شهرداری می‌شود افزود: یکی از اهداف این سامانه رسیدگی به پیام‌های ثبت شده در کوتاه ترین زمان ممکن است و در همین راستا ناظران افتخاری با انتقال پیام‌های خود کمک بسزایی به روند رفع مشکلات می‌کنند.

وی با اشاره به عضویت 1700 ناظر در سامانه 1888 این منطقه اظهار کرد: ناظران در زمان تماس بدون اتلاف وقت به اپراتور ویژه وصل می‌شوند و می‌توانند با اعلام کد نظارتی خود پیام را در سامانه ثبت کنند ضمن اینکه رسیدگی به پیام های آنها در اولویت کاری قرار می‌گیرد.

روزبه نیا بیان کرد: حیطه عملکرد بیشترین پیامهای این سامانه از ابتدای سال در حوزه‌های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی ثبت شده است.

به گفته وی تأمین و تجهیز فضای سبزها، نصب و تعمیر علائم ایمنی، ترافیکی و راهنمایی بیشترین موضوعات پیام‌های ثبت شده در این سامانه محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان ثبت 198 پیام طی نه ماه سال جاری توسط ناظران افتخاری این سامانه خاطر نشان کرد: محتوای 154 پیام از سوی شهروندان با موضوع انتقاد، محتوای 43 پیام تقدیر و تشکر و یک پیام پیشنهادی بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند نظرات خود در قالب انتقاد، پیشنهاد،شکایت و تقدیر وتشکر را از راه های ارتباطی این سامانه شامل تلفن چهار رقمی 1888،پست الکترونیکی tehran.ir@1888،پیام کوتاه، جلسات ارتباط مستقیم و.... با مسئولان مطرح کنند.

کد خبر 395592

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha