همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: ۳۲ واحد صنفی آلاینده در خیابان نیکوبین ناحیه ۲ به علت سد معبر و ایجاد گره ترافیکی برگه اخطاریه دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر با اشاره به اینکه این تعطیلی ها با استناد به بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و با اخذ مجوز از کمیسیون جمع آوری مشاغل مزاحم و واحدهای آلاینده انجام می شود تصریح کرد: اصناف ماهی و میوه فروشی واقع در خیابان مهران نیز مشمول دریافت اخطار اولیه شدند که در صورت عدم توجه رأی تعطیلی برای آنها صادر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: 4 باب مغازه مرغ فروشی در خیابان ابوریحان سه راه شریعتی نیز اخطار دریافت کرده بودند که برای 2 باب از این صنف رأی صادر و مابقی ملزم به اجرای تمهیداتی چون رعایت نظافت و رفع سد معبر در پیاده رو شده اند.

معاون شهردار منطقه یاد آور شد: در خیابان خلازیر ناحیه 3 سه باب صنف شارژ کپسول گاز مایع که اخطاریه از سوی سازمان آتش نشانی و شهرداری دریافت کرده بودند جهت جلوگیری از فعالیت آنها توسط اداره ساماندهی علاوه بر تشکیل پرونده به کمیسیون بند 20 قانون 55 شهرداری ها ارجاع داده شدند.

کد خبر 394631

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha