همشهری آنلاین: معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: یوم الله ۹ دی ، روز عنایت ویژه خداوند و امام حسین (ع) به ملت ایران است و باعث شد تا بار دیگر پرده از چهره استکبار و منافقین برداشته شود.

محمدرضا نقدی

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز شنبه در همایش گرامیداشت 9 دی که در مصلای صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد اظهار کرد:در روز نهم دیماه سال 88 ، مردم ایران به عینه عنایت امام حسین(ع) و حضرت عباس (ع) در دستگیری از کشور و عبور آن از غبار فتنه را مشاهده کردند.

وی اظهار کرد: نهم دیماه، روزی است که بار دیگر پرده از چهره استکبار و منافقین برداشته شد و همه افراد به واقعیت توطئه دشمن در براندازی نظام پی بردند و در اصل ، مسئله انتخابات بهانه ای بیش نبود.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام به خوبی دریافتند که مقابله با ایران اسلامی با جنگ سخت امکان پذیر نیست و این امر را در غائله کردستان ، کودتای نوژه و جنگ تحمیلی و ترور دانشمندان هسته ای مشاهده کردند.

نقدی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با ایستادگی ، مقاومت و بصیرت بر تمامی این توطئه ها غلبه کرده و با سربلندی از تمام آن ها بیرون آمدند که نتیجه آن، پیروزی‌های چشمگیر کشور در عرصه های مختلف و به دست یابی به پیشرفت های علمی است.

وی گفت: اقتدارملت ایران و عظمت این نظام الهی باعث شد تا پیش بینی آمریکا در مقابله 20 ساله بر داعش به پیروزی سریع لشکر اسلام بدل شود و این توطئه استکبار در ایجاد تفرقه میان برادران و خواهران شیعه و سنی نیز خنثی شود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که فتنه پایان نیافته اظهار کرد: امروز دشمن درصدد فتنه انگیزی جدید است و همه وظیفه دارند تا با حفظ هوشیاری ، این توطئه را نیز خنثی کنند.

وی تأکید کرد: آمریکا نباید به چند اغتشاش داخل کشور دل خوش کند چرا که مردم ایران هیچ گاه دست از آرمان های نظام بر نمی دارند.

کد خبر 394099

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha