دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز در شرایط ناسالم به ویژه برای گروه‌های حساس است.

تهران

به گزارش ايسنا، حسین شهبازی در اين باره افزود: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز ( ۴ دی) به تدریج بر سرعت باد افزوده می‌شود و در برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۱ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - شمال غربی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: با تداوم این شرایط طی فردا (۵ دی) در برخی ساعات روز بارش خفیف و پراکنده و وزش باد نسبتا شدید به بزرگی بین ۵ تا ۷ متر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود. این شرایط کمابیش برای ساعات آغازین روز چهارشنبه (۶ دی) ادامه دارد و برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و بارش پراکنده خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه دما طی دو روز آینده کاهش نسبی خواهد یافت، گفت: انتظار می‌رود تا فردا (۵ دی) شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق شهر تهران همچنان تداوم داشته باشد.

شهبازی در پایان تصریح کرد: کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح با شاخص ۱۱۰ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و شاخص هم اکنون هوای تهران نیز ۱۰۴ و همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس است.

 

کد خبر 393648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha