همشهری آنلاین: تام هنکس که این روزها سخت درگیر معرفی تازه‌ترین فیلم خود در مقام بازیگر است، قصد ندارد «پست» را در اکران ویژه سال نو در کاخ سفید به نمایش بگذارد.

تام هنکس

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، بازيگر آمريكايي برنده اسكار در آخرين تجربه كارگرداني استيون اسپيلبرگ با مريل استريپ همبازي است و كارشناسان و منتقدان معتقدند اين دو ستاره هاليوودي بختي فراوان براي نامزدي در نودمين دوره مراسم اهداي جوايز اسكار دارند. گرچه نمايش «پست» در كاخ سفيد براي رئيس‌جمهوري آمريكا مي‌تواند بخت فيلم، كارگردان و بازيگران آن را براي درخشش بيشتر در فصل جوايز بالا ببرد اما به نظر مي‌رسد هيچكدام آنها علاقه‌اي به ديدن دونالد ترامپ ندارند.

هنكس درباره اكران احتمالي «پست» در كاخ سفيد به خبرنگار هاليوود ريپورتر گفت: «گمان نمي‌كنم علاقه‌اي به حضور در اين برنامه داشته باشم. اين لحظه‌اي است كه تو مي‌تواني انتخاب كني و ميل دروني‌ات مي‌تواند عقيده‌ات را آشكار كند. پيش از آنكه انتخابات رياست‌جمهوري دوره آينده فرابرسد، ما بايد راي دادن را شروع كنيم. بنابراين، من به احتمال فراوان به شركت نكردن در برنامه نمايش فيلم كاخ سفيد راي مي‌دهم.»

«پست» روايتي از ماجراي واقعي اسناد پنتاگون است؛ مداركي كه با تلاش‌هاي سردبير واشنگتن‌پست بن بردلي (با بازي هنكس) و ناشر روزنامه كاترين گراهام (با بازي استريپ) منتشر شد و اسناد فساد و ناراستي دولت وقت آمريكا را در ماجراي جنگ ويتنام افشا كرد. هنكس مدتي پيش در يك گفت‌وگو دولت ترامپ را با دولت ريچارد نيكسن مقايسه كرده و گفته بود: «دولت وقت آمريكا در دوران جنگ ويتنام كوشيده بود مانع انتشار اخبار و اطلاعات واقعي شود.»

فيلم 116 دقيقه‌اي «پست» با بودجه 50 ميليون دلاري توليد شده و تا امروز در چند اكران محدود در نيويورك و ديگر شهرهاي آمريكا روي پرده رفته است. فيلم تازه اسپيلبرگ با موسيقي جان ويليامز نامزد دريافت شش جايزه از هفتاد و پنجمين دوره مراسم اهداي جوايز گلدن گلوب (فيلم، كارگردان، بازيگران زن و مرد، فيلمنامه و موسيقي متن) شده و يكي از 10 فيلم برتر سال 2017 است.

کد خبر 393612

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha