همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به مقامات عالی نظامی جهان، سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت.

محمد باقری

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، در پیام تبریک سردار سرلشکر پاسدار 'محمد باقری' آمده است:بی شک بازگشت بشریت به آموزه‌های سعادتبخش ادیان و پیامبران معظم الهی و تقویت روح دوستی، همدلی و تعامل راستین بین همه‌ی ملت‌ها خواهد توانست استقرار روزافزون صلح و ثبات جهانی و گرایش بیش از پیش جامعه‌ی انسانی به حقیقت و عدالت را رقم زند و پدیده‌های تهدیدکننده امنیت و رستگاری جوامع و ملل به ویژه ظلم، تبعیض، بی‌عدالتی و تروریسم را از صحنه زندگی آنان محو سازد.

در این پیام با اظهار تأسف و نگرانی و محکومیت اقدام رئیس جمهور آمریکا در اعلام قبله‌گاه اول مسلمانان به عنوان پایتخت غاصبان فلسطین در روزهای اخیر، اظهار امیدواری شدهاست شاهد آرامش و همزیستی تمامی مردم فلسطین اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی براساس عدالت و رأی برابر در آن سرزمین مقدس باشیم.

سردار سرلشکر باقری در پایان پیام خود آورده است: 'اینجانب در کمال مسرت و افتخار، سالی سرشار از سلامتی، بهروزی، موفقیت و آرامش برای جناب‌عالی، خانواده محترم، نیروهای مسلح، دولت و ملت آن کشور را از خداوند متعال طلب می‌کنم.'

کد خبر 393453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha