همشهری آنلاین: نخست‌وزیر بریتانیا با اشاره به انتظار برای دیدن بازی جودی ویتکر در نقش نخستین بازیگر زن «دکتر هو» در روز کریسمس، خواستار استفاده از ستاره‌های زن در نقش جیمز باند شد.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، ترزا مي پيش از سوار شدن به هواپيما براي سفر به پايگاه نيروهاي هوايي سلطنتي اكروتيري در قبرس خطاب به خبرنگاران گفت: «من از هواداران سريال دكتر هو هستم و خوشحالم كه اين نقش اسطوره‌اي براي نخستين بار به يك بازيگر زن سپرده شده است. دوست دارم دكتر هو را روز كريسمس تماشا كنم و بسيار اميدوارم يك روز هم جيمز باند زن داشته باشيم.»

نخست‌وزير انگليس در حالي از آرزوي خود براي تماشاي جيمز باند زن رونمايي كرده كه هنوز سرنوشت بازيگر اين نقش پس از كناره‌گيري دانيل كريگ مشخص نيست. پيش‌تر جيمز نورتن از علاقه خود براي پوشيدن لباس مامور مخفي 007 خبر داده بود اما بعيد است ستاره سريال «جنگ و صلح» به اين آساني بتواند يكي از مهم‌ترين نقش‌هاي تاريخ سينما را از آن خود كند. خانم مي هم با اشاره به اين موضوع گفت: «چون نمي‌دانم ديگر گزينه‌ها چه كساني هستند، نمي‌توانم درباره بهترين بازيگر نقش جيمز باند قضاوت كنم.»

رُزاموند پايك، اميلي كلارك، جيلين اندرسن، اُليويا كلمن، كيت وينسلت، فليسيتي جونز و اميلي بلانت از مطرح‌ترين بازيگران زن براي حضور در نقش جيمز باند هستند كه شايد با نام «جين باند» وارد سينما شود. ضمن اينكه برخي معتقدند شايد مامور مخفي 007 در آينده نزديك يك رنگين‌پوست باشد و در اين صورت، آن بازيگر كسي نخواهد بود جز ادريس البا.

کد خبر 393353

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha