همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در پیامی با قدردانی از اقدامات معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، گفت: تسهیل در صدور مجوزهای رسانه‌ها و مطبوعات قرآنی و توسعه رسانه‌های دینی از جمله سیاست‌های مبارک این دوره معاونت مطبوعاتی است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید هاشم بطحائی گلپایگانی عضو مجلس خبرگان رهبري و استاد بازنشسته دانشگاه تهران، دراین پیام اظهار داشت: از آنجایی که قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت منبع اصیل هدایت بشر هستند؛ لازم است که مطبوعات و رسانه‌ها نیز در تمامی امور خود به این منابع اصیل هدایت توجه کرده و بدان متمسک شوند.

وی افزود: در این راستا اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته که تسهیل در صدور مجوزهای رسانه‌ها و مطبوعات قرآنی و توسعه رسانه‌های دینی از جمله سیاست‌های مبارک این دوره معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است که بسیار قابل تقدیر است و باید استمرار یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبري با بیان اینکه این تلاش نشان از پیام حقیقت‌طلبی و گام برداشتن مدیریت مطبوعات و رسانه‌ها در خصوص ترویج فرهنگ کتاب‌الله داشته و دارد، اظهار امیدواری کرد بیش از پیش عامل به قرآن و اسلام باشیم و این نوع سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط مسئولان دلسوز در خصوص اسلام و قرآن همواره گسترش چشمگیر داشته باشد و موجبات خیر و برکت برای ترویج مفاهیم اسلام ناب محمدی را در رسانه‌ها فراهم سازد.

«حسین انتظامی» معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چند روز قبل با انتشار توییتی نوشت: قرار است بزودی دکتر محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد بشوند؛ سوابق موثر علمی و حرفه‌ای ایشان نویدبخش توسعه و ارتقا کیفی رسانه‌هاست.

کد خبر 393323

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha