همشهری آنلاین: مدیر عامل صندوق اعتباری هنر گفت: ۹۴ درصد مراجعات حضوری اعضا به صندوق تاکنون کاهش یافته است از این رو بصورت جدی به ادامه و اجرای این طرح مصمم هستیم.

کاهش۹۴ درصدی مراجعه حضوری هنرمندان

به گزارش ايرانا، سید حسین سیدزاده به اجرای طرح خدمات الکترونیک صندوق و تفاوت آن با روش اجرائی در سال‌های گذشته اشاره و تاکید کرد: از ثبت نام تا دریافت خسارت به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور اعضا امکان پذیرشده است.

به گفته او هنوز برای کسانی که تمایل به مراجعه حضوری در تهران و مراکز استان ها دارند نیز این امکان فراهم هست که این افراد بصورت حضوری امور خود را پیگیری کنند.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در عین حال اظهار داشت: آمار دقیقی از نحوه خدمات رسانی بیمه ها به اعضا تا پیش از این وجود نداشته اما امسال صندوق در دوره جدید خود با راه اندازی خدمات الکترونیک به راحتی قادر خواهد بود از عملکرد بیمه در مقابل اعضا باخبر شده و در راستای ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان خود گام بردارد .

سید زاده تاکید کرد: پرداخت خسارت درمان اعضای این صندوق تا نیمه دی ماه سالجاری انجام می شود.

او اضافه کرد: این روند با جدیت ادامه دارد تا در اسرع وقت خدمات پرداخت به خسارتهای بیمه تکمیلی به اعضا محقق شود.

  • پرداخت خسارت بیمه تکمیلی تا نیمه دی ماه به روز رسانی می‌شود

مدیرعامل صندوق هنر افزود: پرداخت خسارتهای بیمه تکمیلی به شماری از اعضا با تاخیر مواجه بوده که با توجه هماهنگی های بعمل آمده کمتر از 20 روز آینده خسارت های درمان به حساب خسارت دیدگان واریز خواهد شد.

سید زاده همچنین از تعامل بیمه رازی و صندوق اعتباری هنر به شکلی مثبت یاد کرد و گفت: بررسی مدارک ارسالی به صندوق به طور مستمر در حال انجام و هم اکنون در انتظاررسیدگی پرداخت خسارتها از سوی بیمه رازی هستیم.

او تصریح کرد: این صندوق ارائه خدمات بهینه در جهت رفاه حال اعضا و همچنین بروزرسانی تمامی دریافت خدمات بخصوص بیمه های تکمیلی را در دستور کار جدی خود قرار داده و با جدیت این مهم را دنبال خواهد کرد.

سید زاده همچنین خدمت به اهالی فرهنگ، هنر، رسانه، پیشکسوتان و مستمری بگیران و اعضای صندوق اعتباری هنر را افتخاری بزرگ برای این صندوق و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و افزود: همچنان که در گذشته نیز اعلام کردم همواره از نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده همگان به ویژه اعضا استقبال کرده و از هر آنچه در جهت رفاه حال اعضا باشد نیز به دیده منت آماده ارائه و بررسی توسط کارشناسان و متخصصان این صندوق خواهیم بود.

کد خبر 393138

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha