همشهری آنلاین: معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران گفت: با افزایش آلودگی هوای تهران، اورژانس نیز تدابیر ویژه‌ای برای ارائه خدمات به افرادی که دچار مشکلات تنفسی می‌شوند، در نظر گرفته است.

آمبولانس‌ها در سطح شهر مستقر شدند

به گزارش ایسنا، دکتر رضا معتمدی اظهار داشت: علاوه بر ۱۹۲ نقطه از شهر تهران که موتورلانس‌های اورژانس تهران در آن مستقر هستند، به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم در زمان بروز مشکلات تنفسی، ۸ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در میادین اصلی شهر تهران مستقر شده‌اند.

وی تصریح کرد: ۸ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس اورژانس تهران در میادین آزادی، انقلاب اسلامی، امام حسین(ع)، ولیعصر(عج)، امام خمینی(ره)، شهرری، فردوسی و تجریش مستقر شده‌اند و تمام بیمارستان‌های تهران نیز برای پذیرش بیماران تنفسی آمادگی کامل دارند.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران به مردم توصیه کرد که ضمن کاهش تردد بی‌مورد در سطح شهر و عدم مواجهه بیماران پرخطر و افراد مسن با آلودگی هوا، حتما از مایعاتی مانند شیر استفاده کنند.

معتمدی یادآور شد: استفاده از ماسک‌های استاندارد مانند ماسک نمونه N۹۵ نیز می‌تواند در کاهش مشکلات تنفسی مردم و شهروندان کمک زیادی کند.

کد خبر 392902

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha