مرد جنایتکار که برای رسیدن به زنی، شوهر وی را به قتل رسانده و خاکستر جنازه‌اش را به رودخانه ریخته بود برای دومین مرتبه به قصاص محکوم شد.

به گزارش همشهري، روز 31خرداد‌ماه سال 91خانواده مردي 30ساله ماجراي مفقود شدن وي را به پليس شهريار گزارش كردند. او طبق معمول براي رفتن به سر كار از خانه خارج شده اما ديگر برنگشته بود. وقتي چند روز گذشت و خبري از مرد جوان نشد، مأموران به تحقيق از همسرش پرداختند. زن جوان رفتار مرموزي داشت و ظن مأموران را برانگيخت. به همين دليل وي تحت بازجويي‌هاي فني قرار گرفت تا اينكه اعتراف كرد با يكي از دوستان شوهرش به‌طور مخفيانه رابطه داشته و او شوهرش را به قتل رسانده است.

با دستگيري اين مرد، وي همراه زن خيانتكار محاكمه شدند. متهم به قتل در دادگاه گفت: همسر دوستم مي‌گفت شوهرش با او بدرفتاري مي‌كند. به همين دليل تصميم به قتل او گرفتم. يك روز او را به باغي كشاندم و در آنجا او را با چاقو به قتل رساندم و جسدش را به آتش كشيدم و خاكستر آن را به رودخانه‌اي ريختم.

همسر مقتول اما گفت از قتل اطلاعي نداشته و متهم خودش نقشه جنايت را طراحي و اجرا كرده است. هرچند متهم به قتل به قصاص و همسر مقتول به تحمل حبس محكوم شدند اما اين حكم در ديوان‌عالي كشور نقض و بار ديگر به دادگاه فرستاده شد. در دور دوم محاكمه كه در شعبه دهم برگزار شد متهم به قتل همه حرف‌هاي قبلي‌اش را انكار كرد و گفت: من بي‌سوادم و تحت فشار قتل را گردن گرفتم. من بي‌گناهم. در پايان اين جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و متهم به قتل را به قصاص محكوم كردند.

کد خبر 392628

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha