گروه سیاسی: نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از تشکیل ستاد پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه، در دیدار طلاب و روحانیون با ایشان خبر داد.

مرتضی مقتدایی در گفت‌وگو با همشهری با اعلام این مطلب همچنین از تدوین آیین نامه این ستاد در جلسات آتی خبر داد.

مسئول ستاد پیگیری مطالبات رهبری با اشاره به جلسه جمعه شب شورای‌عالی حوزه برای تشکیل این ستاد در ادامه افزود: آیت‌الله ابراهیم امینی به‌عنوان مسئول دبیر خانه این ستاد معرفی شده و جلسه ای هم امروز به همین منظور بین اعضا برگزار می شود.

همچنین یکی از اعضای شورای عالی حوزه،  اعضای ستاد پیگیری مطالبات رهبری از حوزه را متشکل از محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مرتضی مقتدایی از اعضای شورای‌عالی حوزه، علیرضا اعرافی رئیس مرکز جهانی علوم اسلامی، سیدحسن ربانی‌ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، سید محمد رضا طباطبایی رئیس جامعه الزهرا‌س، محمد علی شرعی رئیس حوزه‌های علمیه خواهران و سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه علمیه قم اعلام کرد.

محمود رجبی در گفت‌وگو با رسا افزود: بر اساس روش گذشته، طرح‌ها و برنامه‌های ستاد پیگیری مطالبات رهبری به شورای‌عالی ارائه و پس از تصویب به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

در پی دیدار  8 آذر جمعی از طلاب و روحانیون با رهبر معظم انقلاب، جامعه مدرسین  و 5 تن از مدیران حوزه‌های علمیه آمادگی خود را برای اجرای مطالبات رهبری اعلام کرده بودند.

کد خبر 39236

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز