همشهری آنلاین: رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل اینکه مردم فلسطین با الگو پذیری از قیام عاشورای امام حسین(ع) تا پای جان در مقابل زورگویان خواهند ایستاد آرزوی پایتختی قدس شریف را به گور خواهد برد.

عباس محمد حسنی

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی این مطلب را روز دوشنبه در آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی (ع) نیروی هوایی ارتش که در پایگاه شهید لشکری برگزار شد، عنوان کرد و گفت: نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای تفکر عاشورایی و حسینی هستند.

وی ادامه داد: بخاطر همین تفکر عاشورایی است که نیروهای مسلح کشور شکست ناپذیرند و به لطف خدا و یاری امام حسین(ع) در هر عرصه ای که وارد شده اند پیروزی به ارمغان آورده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به افتخارات 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: نیروهای مسلح با تفکر عاشورایی و الگویی که از سرور و سالار شهیدان گرفته اند، 8 سال در برابر تمام قدرت های استکباری ایستادگی کردند و همه دنیا شاهد پیروزی نظام قدرتمند اسلامی شد.

محمد حسنی توضیح داد: در جنگ 33 روزه غزه هم در سایه تفکر عاشورایی بود که رژیم صهیونیستی سیلی محکمی از جوانان مقاوم و شجاع فلسطین دریافت کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش ضمن گرامیداشت و تبریک ریشه کنی داعش گفت: علیرغم حمایت های دول زورگو و مستکبر از گروهک تروریستی داعش، جبهه مقاومت با تکیه بر تفکر عاشورایی بود که توانست داعش را ریشه کن و دنیا را از لوث وجودی این گروهک تکفیری پاک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، حضور ارتش در میان زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان خادمان آن امام همام را حاوی این پیام عنوان کرد که ارتشِ مردمی کشورمان دارای تفکر عاشورایی بوده و دکترین دفاع خود را بر اساس این تفکر پیاده سازی می کند.

نماینده ولی فقیه در ارتش تصریح کرد: قطعا توان رزمی یگان هایی که از این جنس خادمان درآن خدمت می کنندبالا است و تفکر جهادی و خدمت رسانی در این نوع یگان ها حاکم می شود.

در پایان این مراسم از خادمین پیاده روی اربعین حسینی با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 392204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha