همشهری آنلاین: کریستوفر ون دیلن سرپرست گروه موسیقی «شیلر» به همراه اعضای گروه، شامگاه شنبه ۱۸ آذر از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد کشورمان شدند.

موسیقی

به گزارش مهر، گروه موسیقی «شیلر» ساعت ۲۱:۳۰ روزهای ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ آذرماه سال جاری در تالار وزارت کشور به صحنه می رود.

کریستوفر ون دیلن درباره حضور خود در ایران گفت: احساس خوبی دارم چراکه ۱۰ سال پیش نیز به ایران آمده بودم و ابتدا به تبریز و بعد به اصفهان و تهران آمدم. همان‌طور که گفتم تمامی اعضای گروه احساس خوبی برای حضور در ایران داریم و خیلی منتظر این هستیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و عکس‌العمل مردمی که به کنسرت می‌آیند چیست. این احساس را همیشه داشته و دارم که یک شعر و موسیقی را زمانی که خلق می‌کنید، می‌توانید به سراسر دنیا ببرید و با مردم آنجا به اشتراک بگذارید. این در حالی است آن زمان که به ایران آمدم، هیچ‌وقت فکرش را نمی‌کردم بتوانم در ایران به اجرا بپردازم.

وی ادامه داد: من در فضای مجازی همیشه خبرهایی را از طرفداران ایرانی می‌گرفتم و خیلی تقاضا برای حضور در ایران داشتم تا یک سال پیش که با آقای مصطفی کبیری در تماس بودیم و قرار شد در ایران کنسرتی را برگزارم کنیم. از آن زمان متوجه شدم که طرفداران زیادی در ایران دارم و بسیار خوشحالم که قرار است اجرایی را در ایران داشته باشم. البته یک سورپرایز کوچک هم  برای طرفداران ایرانی داریم. ما سعی کردیم قشنگ‌ترین موسیقی‌های مان را برای این اجرا انتخاب کنیم تا بتوانیم ۲ ساعت مردم و طرفداران را با خود همراه کنیم.

این هنرمند درباره آشنایی خود با موسیقی ایرانی تصریح کرد: می‌توانم هنرمندان ایرانی را برای تان بشمارم. ولی یک هفته دیگر، طور دیگری خواهد بود و مطمئناً افراد بیشتری را خواهم شناخت. به هر ترتیب واقعاً از دعوتی که از ما برای حضور در ایران شده خوشحال هستم و برای تمام گروه ما نقطه اوجی است که بتوانیم در ایران اجرا داشته باشیم.

کد خبر 392050

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha