همشهری آنلاین: داستان پرفراز و نشیب زندگی شخصی و حرفه‌ای مهاجم تیم فوتبال منچستر یونایتد بر اساس کتاب موفق و پرفروش «من زلاتان ایبراهیموویچ هستم» به یک فیلم سینمایی تبدیل می‌شود.

زلاتان ایبرا

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسكرين‌ديلي، زلاتان ايبراهيموويچ كه پس از يك آسيب‌ديدگي جدي و طولاني به تازگي به تركيب منچستر يونايتد بازگشته، در فيلم زندگي خود در مقام تهيه‌كننده اجرايي يا مدير توليد حضور خواهد داشت. فيلمنامه را ديويد لاگركرانتس (نويسنده كتاب زندگينامه زلاتان) به همراه جيكوب بكمن مي‌نويسد. لاگركرانتس بيشتر براي نگارش رمان‌هاي «دختري با تار عنكبوت» و «دختري كه چشم را در برابر چشم مي‌خواهد» شناخته مي‌شود.

هنوز نامي براي پروژه زندگي زلاتان انتخاب نشده است اما يك شركت سينمايي در استكهلم سوئد در تدارك آغاز پيش‌توليد آن است. اين شركت توليد «نشئگي» با بازي آليشيا ويكاندر و ايوا گرين و مستند سينمايي «برگمان» درباره زندگي اينگمار برگمان را در كارنامه خود دارد. قرار است فيلم به داستان زندگي زلاتان از زندگي در حاشيه شهر مالمو و سپس دوران بازي در تيم‌هاي مالمو، آژاكس و يوونتوس بپردازد.

ايبراهيموويچ 36 ساله كه يكي از بزرگ‌ترين بازيكنان فوتبال در نسل خود به شمار مي‌رود، از دوران بازي در بارسلونا، ميلان، اينتر، يووه، پاريسن ژرمن و من يو 32 جام به دست آورده و البته همچنان برترين گلزن تاريخ تيم ملي فوتبال سوئد است. پس از كامل شدن فيلمنامه، روند انتخاب كارگردان و بازيگر نقش زلاتان و ديگر نقش‌هاي اصلي آغاز مي‌شود.

كتاب «من زلاتان ايبراهيموويچ هستم» تا امروز در بيش از 30 كشور منتشر شده و 800 هزار نسخه از آن به فروش رسيده است. پيش از اين مستند «زلاتان شدن» در سال 2015 توليد و در چند جشنواره مهم نمايش داده شده بود اما فيلم تازه هيچ ارتباطي به آن نخواهد داشت.

کد خبر 391210

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha