همشهری آنلاین: نمایش یک فیلم ۲۱ دقیقه‌ای «یخ‌زده» پیش از اکران انیمیشن «کوکو» در سینماهای آمریکا برخی تماشاگران را گیج و در عین حال خشمگین کرد؛ تا آنجا که عده‌ای برای پس گرفتن پول بلیت خود از سالن خارج شدند.

یخ زده

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، استوديو پيكسار معمولا پيش از آغاز نمايش آثار سينمايي خود و براي پر كردن زمان‌هاي خالي انيميشن‌هايي توليد مي‌كند كه «ماجراهاي اولاف يخ‌زده» يكي از آنهاست. اين فيلم 21 دقيقه‌اي در حالي پيش از «كوكو» روي پرده مي‌رود كه طولاني بودن زمان آن برخي تماشاگران را به اشتباه انداخته و اعتراض جدي و سردرگمي آنها را در پي داشته است.

گفته مي‌شود تعدادي از آنها كه براي ديدن «كوكو» به سالن آمده بودند، پس از آغاز نمايش «ماجراهاي اولاف يخ‌زده» تصور كرده‌اند وارد يك سالن اشتباهي شده‌اند. به همين دليل با دلخوري از سالن بيرون رفته و خواستار پس گرفتن هزينه و پول بليت خود شده‌اند. اين در حالي است كه فيلم كوتاه پيكسار با موضوع انيميشن بسيار محبوب و موفق «يخ‌زده» چند ترانه تازه با اجراي جاش گد، كريستن بل و آيدينا مِنزل دارد و قاعدتا بايد به مذاق دوستداران فيلم خوش بيايد.

برخي كارشناسان معتقدند اقدام پيكسار براي نمايش «ماجراهاي اولاف يخ‌زده» گامي در راستاي افزايش فروش «كوكو» بوده است. در حالي كه در چند سينما بيش از 70 تماشاگر از ديدن فيلم كوتاه «يخ‌زده» شاكي بوده و به آن اعتراض كرده‌اند. ضمن اينكه دامنه اعتراض‌ها به شبكه‌هاي اجتماعي هم كشيده شده است. در چند سينما نوشته‌هايي در سالن انتظار نصب شده كه نسبت به طولاني بودن انيميشن تازه «يخ‌زده» به تماشاگران هشدار مي‌دهد.

نكته جالب اينكه در سينماهاي نمايش‌دهنده «كوكو» در خارج از مرزهاي آمريكا و كانادا، هيچ خبري از انيميشن 21 دقيقه‌اي «ماجراهاي اولاف يخ‌زده» نبوده است؛ فيلمي كه طولاني‌ترين پيش‌نمايش انيميشن‌هاي بلند نيست. سال 1990 پيش از اكران انيميشن 77 دقيقه‌اي «امدادگران: ماموريت زيرزميني»، فيلمي 31 دقيقه‌اي با هنرنمايي ميكي ماوس روي پرده رفت تا تماشاگران در مجموع حدود 110 دقيقه در سينما سرگرم شوند.

کد خبر 390696

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha