همشهری آنلاین: مرحله چهارم مسابقات موتور ریس قهرمانی کشور از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه سوم آذر ماه در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان تیم های برتر در هر چهار کلاس معرفی شدند.

Motoreys

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این رقابت که میان 39 شرکت‌کننده برتر از استان‌های کشور برگزار شد، ورزشکاران در 4 کلاس 125، 250، 600 و 1000 سی سی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت در کلاس ۱۰۰۰ سی سی مهدی جابری از تهران با زمان ۱۰ دقیقه و پنجاه و شش ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و ساسان اکبری و حمید محسنی از تهران در رتبه‌های دوم و سوم ایستادند.

در کلاس ۶۰۰ سی سی باز هم نمایندگان تهران خوش درخشیدند و سلمان عضائی با زمان ۱۱ دقیقه و بیست و هشت ثانیه اول شد و علیرضا عباس‌جی از تهران نايب قهرمان و میثم کبودیان از تهران هم سوم شد.

در کلاس ۲۵۰ سی سی امین بردبار از تیم فارس با زمان ۱۲ دقیقه و پنج ثانیه گوی سبقت را از پایتخت‌نشینان ربود و بر سکوی نخست ایستاد و پس از او مصطفی کهنی و سید علیرضا هاشمی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس ۱۲۵ سی سی یاسین سینه‌سپهر از مازندران با زمان ۱۰ دقیقه و ۵۵ ثانیه قهرمان شد و سپس محمود امین کارخانه و علیرضا برغمدی، هر دو از تهران دوم و سوم شدند.

پنجمین و آخرین مرحله از مسابقات موتوریس قهرمانی کشور سیزدهم بهمن ماه سال جاری انجام می‌شود تا تکلیف قهرمان سال ۹۶ مشخص شود.

کد خبر 390622

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha