همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش گفت: برای آگاهی بخشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، دوره‌های آموزشی اجباری برای خانواده‌ها برگزار خواهیم کرد.

به گزارش مهر، سید محمد بطحایی درباره آسیب های اجتماعی دانش آموزان، اظهارداشت: متاسفانه آسیب های اجتماعی را در کشور و مدرسه شاهدیم و  هرچند درصد آسیب‌های اجتماعی نسبت به ۱۳ میلیون دانش آموز زیاد نیست اما حتی اگر یک نفر هم دچار آن باشد، ناراحت کننده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برای بحث آسیب‌های اجتماعی دوره‌های آموزشی خواهیم داشت. در گام اول آموزش خانواده‌ها را با ۱۰ موضوع آسیب‌ها اجتماعی آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: متناسب با گروه‌هاي سني برنامه خواهیم داشت. در ارایه برخی از مطالب ملاحظات وجود دارد در شبکه تعاملی سینا آزادی بیشتر در ارایه محتوا داریم.

بطحايي با تاكيد براينكه در حوزه آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آگاهی رسانی حضور خانواده ها اجباری است، گفت: جلسه‌ای نیز خاص آسیب های اجتماعی در نزد مقام معظم رهبری خواهیم داشت.

وزیر آموزش و پرورش درباره موضوع اعتياد دانش آموزان نيز گفت: آموزش و پرورش نباید به دلیل اعتیاد مورد اتهام قرار گیرد. اگر اعتیاد زیاد شده است، هزار عامل وجود دارد. آموزش و پرورش سهم و تاثیر قابلی دارد اما همه تقصیر‌ها را به گردن معلم‌ها و آموزش و پرورش نباید انداخت.

 

کد خبر 390608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha