چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین نمایشگاه نقاشی‌های یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون و خالق صدای کلاه‌قرمزی و پسرخاله جمعه سوم آذرماه در نگارخانه آتبین آغاز به کار می‌کند.

حمید جبلی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ايران‌آرت، «كابوس‌هاي شيرين» نام نمايشگاه حميد جبلي است كه سال‌هاست در زمینه طراحی، نقاشی و مجسمه‌سازی فعالیت می‌کند اما به دلایلی تا به حال آثار خود را به نمایش عموم نگذاشته بود. كيان وطن كه آثار نمايشگاه نقاشي‌هاي جبلي را گردآوري كرده، در اين باره مي‌گويد: «به واسطه دوستی نزدیک با ایشان از سال‌ها پیش اصرار کردم آثار را به ديگران نشان دهند و سرانجام پس از شنيدن نظر آنها راضی شدند آثار را در معرض ديد مردم قرار دهند.»

در نمایشگاه «كابوس‌هاي شيرين» حدود 40 اثر روي ديوارهاي نگارخانه آتبين مي‌رود و این آثار از میان صدها کار جبلی برگزيده شده است. اين بازيگر، كارگردان و صداپيشه محجوب بسياري از آثار نقاشي خود را در دو سال اخیر خلق كرده و تعدادی هم مربوط به سال‌های گذشته است. ضمن اينكه قرار است در آينده نه‌چندان دور نمایشگاه بعدی وي با مجسمه‌هایي كه خلق كرده برپا شود.

جبلي در مقام كارگردان فيلم‌هاي سينمايي «پسر مريم» و «خواب سفيد» را در كارنامه دارد و آخرين كار او در مقام بازيگر «كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه» در سال 90 است. نمایشگاه نقاشي «کابوس‌های شیرین» عصر نخستين جمعه سومين ماه پاييز افتتاح مي‌شود و تا 21 آذر در نگارخانه آتبین ميزبان علاقه‌مندان هنرهاي تجسمي است. اين نگارخانه در خیابان ولی عصر، قبل از چهارراه پارک‌وی، کوچه خاکزاد، شماره 42 واقع شده است.

کد خبر 390292

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha