مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
۰ نفر

پایگاه مدیریت بحرانی که در اختیار برنامه خندوانه و شبکه نسیم قرار گرفته بود از سوی سازمان مدیریت بحران شهر تهران پس گرفته شد تا از ادامه فعالیت غیرمتفرقه در آن جلوگیری شود.

سوله خندوانه

به گزارش همشهري، اين در حالي است كه در ابتداي هفته جاري پايگاه مديريت بحران ناحيه ۶ منطقه ۱۶ هم كه از نيمه دوم سال 91«كاربري غير» داشت پس از گذشت ۵سال به كاربري اصلي خود بازگردانده شد؛ بنابراين از ميان 18­­پايگاه مديريت بحران پايتخت كه طي سال‌هاي اخير در آنها فعاليت‌هايي مثل ضبط برنامه‌هاي صدا و سيما، شهربازي، ورزشي و فرهنگي صورت مي‌گرفت، تاكنون 2پايگاه بسيار مهم مجددا كاربري اصلي خود را پيدا كرده‌اند. حالا مي‌ماند تصميم‌گيري درباره 16پايگاه و سوله مديريت بحران ديگر.

  • بازگشت به اصل

طي روزهاي گذشته و به‌ويژه پس از زلزله غرب كشور، تغيير كاربري برخي از پايگاه‌هاي مديريت بحران پايتخت مورد تذكر تعدادي از اعضاي شوراي شهر تهران قرار گرفت. به‌طور نمونه مجيد فراهاني و زهرا صدراعظم نوري عنوان كردند چند پايگاه به‌عنوان فضاي اجراي برنامه‌هاي تلويزيوني و كاربري‌هاي غيرمرتبط و غيرمعقول استفاده شده‌اند و برايشان هرجايي را مي‌توان متصور شد به جز پايگاه‌هاي مديريت بحران! در اين بين فراهاني به مصوبه شورا مبني بر الزام شهرداري به در اختيار قرار دادن تمام پايگاه‌هاي پشتيباني مديريت بحران به سازمان پيشگيري و مديريت شهر تهران اشاره كرد و خواستار بازگرداندن آنها شد.

پس از اين از سازمان مديريت بحران خبر رسيد كه براي بازگشت پايگاه‌ها به كاربري اصلي خود وارد مذاكره شده‌اند تا اينكه ديروز نتيجه‌اش مشخص شد. بر اين‌اساس خبر رسيد كه از صدا و سيما و سازمان‌هاي ورزش و فرهنگي- هنري شهرداري تهران كه مقدمات بازگشت مديريت سوله‌ها و پايگاه‌ها را به سازمان مديريت بحران فراهم كنند.

از سوي ديگر خبر مي‌رسد كه 10پايگاه مديريت بحران جديد شهر نيز به مراحل پاياني ساخت نزديك شده‌اند و به‌زودي به بهره‌برداري مي‌رسند؛ بنابراين در آينده‌اي نزديك تهران داراي 112پايگاه مديريت بحران خواهد بود. از سوي ديگر همچنين روابط عمومي سازمان مديريت بحران فهرست وضعيت 14پايگاه پشتيباني چندمنظوره را كه كاربري‌هاي غير پيدا كرده‌اند در اختيار همشهري قرار دارد كه در جدول آمده است. در اين ميان، احمد صادقي، رئيس سازمان مديريت بحران شهر تهران فروش يا اجاره پايگاه‌ها را تكذيب كرده است. به گفته وي به‌زودي همه پايگاه‌هايي كه در اختيار سازمان ورزش است نيز به سازمان مديريت بحران تحويل داده مي‌شود.

جدول

کد خبر 390197

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha