همشهری آنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام خود را در باره اتفاقات بازی پرسپولیس و صبا باتری صادر کرد.

به گزارش ایسنا کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات دیدار پرسپولیس - صباباتری و بر اساس گزارش داور و ناظر این دیدار طی دو حکم جداگانه اقدام به صدور رای در مورد باشگاه‌های پرسپولیس و صباباتری کرد.

بر اساس این گزارش، کمیته‌ی انضباطی در دستور موقت، عباس مرادی قائم مقام و سرپرست تیم صباباتری را با اتهام مداخله و اعتراض به داور و ورود غیر مجاز به زمین مسابقه تا اطلاع ثانوی از همراهی این تیم محروم کرد.

همچنین محمد حسین ضیایی سرمربی، عادل کلاه کج و عباس‌فر بازیکنان صباباتری نیز به ترتیب با اتهام اعتراض به داور، استنکاف از دستور داور و انجام حرکات تحریک‌آمیز تا اطلاع ثانوی از همراهی صباباتری محروم کرد.

همچنین در رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی فرزاد آشوبی بازیکن پرسپولیس نیز به دلیل آنچه که خطای خطرناک در خارج از دید داور خوانده شده است به یک جلسه محرمیت از همراهی تیمش در اولین بازی رسمی پرسپولیس محروم شد.

همچنین باشگاه پرسپولیس برای فحاشی تماشاگران در این دیدار به پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال جریمه‌ی نقدی محکوم شد.

عبدالرحمن شاه حسینی رییس کمیته انضباطی در این باره گفت: رای صادر شده برای صباباتری دستور موقت است و بلافاصله لازم‌الاجراست اما رای صادره برای پرسپولیس قابل اعتراض است.

بازی پرسپولیس و صباباتری در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور و در ورزشگاه آزادی برگزار شد که طی آن دو تیم به تساوی دو بر دو دست پیدا کردند.

کد خبر 38981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز