مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۶ - ۰۵:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: کانکس‌های میوه و تره بار جای خود را به میدان‌های میوه و تره بار می‌هند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: راه‌اندازی کانکس‌های میوه و تره بار طی سال‌های گذشته در سطح شهر تهران از ابتدا بر اساس یک برنامه کارشناسی صورت نگرفته است.

عبدالرحمن چراغعلی گفت: در راستای ساماندهی کانکس‌های میوه و تره بار شهر تهران آن دسته از کانکس‌هایی که از لحاظ مکان‌یابی دارای مشکل هستند، تعطیل و مابقی نیز در قالب بازارچه‌های میوه و تره بار به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران عبدالرحمن چراغعلی افزود: این کانکس‌ها بر اساس اعلام نیاز شهروندان در محلات مختلف شهر راه‌اندازی شده که در برخی موارد نیز مشکلات متعددی را به دلیل عدم مکان‌یابی صحیح بوجود آورده است.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی بوجود آمده ناشی از عدم مکان‌یابی صحیح برای استقرار برخی از کانکس‌های میوه و تره بار گفت: مستقر شدن برخی از کانکس‌ها در مجاورت معابر اصلی موجب بروز مشکلات ترافیکی در ترددها شده بود که این امر نارضایتی شهروندان و ساکنان محل را نیز در پی داشت.

این درحالی است که برخی از کانکس‌ها در مکان مناسبی مستقر شده بودند اما غرفه داران افراد باصلاحیتی نبوده و یا کیفیت را در عرضه محصولات رعایت نمی‌کردند که تمام این عوامل موجب شد تا در وضعیت کانکس‌های میوه و تره بار شهر تهران بازنگری اساسی صورت گیرد.

چراغعلی با بیان اینکه بر اساس سه فاکتور مذکور تعدادی از کانکس‌های میوه و تره بار تعطیل و یا ساماندهی مجدد شده‌اند، تصریح کرد: آن دسته از کانکس های میوه و تره باری که در صورت ساماندهی، نصب آنها مشکل خاصی در محل ایجاد نمی‌کند این بار مجددا به صورت بازارچه در تعدادی از محلات شهر فعال شده‌اند که تا کنون 12 مورد از این کانکس‌ها در قالب بازارچه راه‌اندازی شده‌اند.

کد خبر 38949

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز