همشهری آنلاین: کتاب گزارش قرآن از دشمنان تالیف حمید گروگان از جمله تازه‌ترین کتاب‌هایی است که این دفتر منتشر و در اختیار علاقه‌مندان به کتاب قرار داده است.

گزارش قرآن از دشمنان راهی بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، مولف در کتاب تازه خود، بحث تبری را مد نظر قرار داده، چرا که در باب بحث تولی، کار بیشتری صورت گرفته و از وضوح بیشتری برخوردار است.

موالف در این کتاب به بخشی از موضوعات و مصداق‌ها اشاره کرده و به جهت رعایت اختصـار و نگرشی کلی، به بررسی عمده مباحث دشمن‌شناسی می‌پردازد و تنها به ذکر نمونه‌هایی از آیات، اکتفا کرده است.

این کتاب شامل چهار فصل است: در فصل اول، با مراجعه به آیات قرآن، به بررسی باورها، اعتقادت و خصوصیات باطنی دشمنان می‌پردازد. در فصل دوم عملکرد دشمنان را از زبان قرآن مورد شناسایی قرار می‌دهد و در فصل سوم مخاطب را با دیدگاه‌ها و دستورالعمل‌های الهی در قبال دشمنان، آشنا می‌نماید.

و در بخش پایانی کتاب، خوانندگان آیاتی را از نظر می‌گذرانند که خداوند به استثنائاتی در قبال برخی از «بیگانگان» اشاره کرده و به رعایت نکاتی خاص توجه می‌دهد.

این کتاب در 127 صفحه و با قیمت 12500 تومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.farhangeeslamimag.com و www.daftarnashr.com/book این کتاب و دیگر آثار دفتر نشر فرهنگ اسلامی را خریداری کنند.

کد خبر 388796

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha