همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش گفت: امروز دشمن به دنبال جداکردن ارتش و سپاه است درحالیکه این دو، یک لشکر بوده و جداناشدنی هستند.

فرزاد اسماعیلی

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم یادواره شهدای چافجیر و بزرگداشت شهید عبدالله عیسی پور از فرماندهان گیلانی عملیات فتح سوسنگرد در شهرستان رودسر افزود: امروز دشمن توان مقابله با نیروهای نظامی ایران را ندارد و با تحریم سپاه ، قصد جدا کردن آن از ارتش را دارد ولی نمی داند که سپاه و ارتش، یک لشگر بوده و جداشدنی نیستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران هرکدام به تنهایی خود یک بسیجی، سپاهی و ارتشی هستند، اظهار داشت: ممکن است لباس های ما متفاوت باشد، ولی همه ما فرزندان همین ملت و کشور هستیم.

امیر اسماعیلی تاکید کرد: دشمن با ابزارهای اطلاعاتی مختلف در تلاش است تا جوانان ایرانی را از این بصیرت دور کند اما برنامه ها و توطئه های آنان کم عمق بوده و تأثیری بر جوانان با بصیرت ایران اسلامی ندارد.

وی با اشاره به عملیات فتح سوسنگرد اظهار داشت: با فرمان امام خمینی (ره) که سوسنگرد باید آزاد شود، مقام معظم رهبری بعنوان نماینده ایشان، با فراخوان 10 افسر پدافند که شهید عبدالله عیسی پور یکی از آنها بود، به ساماندهی سوسنگرد پرداختند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء یادآور شد: شهدا با از خودگذشتگی و تقدیم جان خویش برای انقلاب اسلامی، ارزشمندترین گنج را به ارمغان گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه شهید عیسی پور وظیفه رکن سه عملیات فتح سوسنگرد را برعهده داشت، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار نیز همانند سایر همرزمانش، با تلاش فراوان شهر را آزاد کرد و بعد از سه روز پیکر مطهرش در رودخانه کرخه پیدا شد.

امیر اسماعیلی در خاتمه سخنانش گفت: حضور مدافعان حرم در میدان جنگ علیه تروریست ها ، نشانه وجود بصیرت عاشورایی میان جوانان ایرانی است و در نبرد با تروریست ها، آنها چیزی جز چهره عاشورایی در سیمای شهدا ما ندیده اند.

26 آبان ماه، سالروز شکست حصر سوسنگرد، شهر عاشقان شهادت است.

شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

کد خبر 388739

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha