دعوای عجیب ۲ کارگر در هتلی در مرکز تهران پایان خوشی نداشت. یکی از آنها پس از دعوا تاکسی کرایه کرد تا به خانه‌اش برود اما در بین راه حالش بد شد و پس از یک هفته به کام مرگ رفت.

حوادث

به گزارش همشهري، اول مهرماه امسال گزارش مرگ اسرار آميز مردي 37ساله به قاضي محسن مديرروستا، كشيك جنايي پايتخت اعلام شد . اين مرد به‌دليل حمله قلبي جانش را ازدست داده بود. او از روز 24شهريورماه در بيمارستان بستري بود و پس از انتقال به بيمارستان با دستخط خودش نوشته بود كه با همكارش درگير شده است. در چنين شرايطي قاضي محسن مدير روستا دستور انتقال جسد مرد جوان به پزشكي قانوني و تحقيق در اين خصوص را صادر كرد.

بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه قرباني رزروشن هتلي در مركز پايتخت بوده است. او شب حادثه از محل كارش خارج شده و سوار بر يك تاكسي در حال رفتن به خانه‌اش بود كه در بين راه حالش بد و توسط راننده به بيمارستان منتقل شده بود. مرد جوان لحظاتي پس از انتقال به بيمارستان به كما رفت و در قسمت آي‌سي‌يو بستري شد. پزشكان مي‌گفتند وي چند وقت پيش عمل قلب باز انجام داده است. از سوي ديگر كارآگاهان با توجه به‌دست نوشته وي كه مي‌گفت با همكارش درگير شده، راهي محل كار وي (هتلي در مركز تهران) شدند.

  • درگيري

كارآگاهان با توجه به‌وجود دوربين‌هاي مداربسته در آنجا به بازبيني تصاوير هتل پرداختند كه پي بردند شب حادثه متوفي با همكارش درگير و دست به يقه شده است. پس از آن قرباني يك تاكسي كرايه كرده تا به سمت خانه‌اش برود اما در بين راه ناگهان حالش بد شده است. با به‌دست آمدن تصاويردوربين مداربسته هتل، قاضي جنايي دستور بازداشت همكار متوفي را صادر كرد تا مشخص شود ماجرا از چه قرار است.

مرد46ساله كه او هم كارمند هتل است در تحقيقات گفت: روز حادثه با همكارم صحبت مي‌كرديم كه تعدادي توريست وارد هتل شدند. گويا يكي از آنها وضع مالي خوبي داشت كه همكارم به من گفت برو از جوان توريست خواستگاري كن و از او بخواه تا دخترت را عقد كند و دامادت شود. به او تذكر دادم كه از اين شوخي‌ها با من نكند. اما او دست‌بردار نبود و ادامه داد كه اگر دخترت با او ازدواج كند زندگيت از اين‌رو به آن رو مي‌شود و به آرزويت يعني پولدار شدن مي‌رسي. اينها را كه گفت از كوره در رفتم و با هم درگير و دست به يقه شديم. همكاران ديگرمان ميانجيگري كردند و دعوا را خاتمه دادند.

وي ادامه داد: ساعت حدودا 8شب بود كه متوفي از رستوران هتل غذا گرفت و ماشين كرايه كرد تا به خانه‌اش برود. حتي از من عذرخواهي كرد و با هم آشتي كرديم. او رفت و گويا در راه خانه و داخل ماشين حالش خراب شده بود. من از مرگ او بسيار متاثر شدم و به هيچ عنوان خودم را مقصر نمي‌دانم چرا كه بگو مگوي ما خيلي جدي نبود و خاتمه يافت.

پس از گفته‌هاي اين مرد، قاضي جنايي فيلم درگيري را به پزشكي قانوني فرستاد تا مشخص شود كه اين درگيري، در مرگ متوفي نقش داشته يا نه و اگر داشته چند درصد باعث مرگ وي شده است. چنانچه پزشكي قانوني تأييد كند كه اين درگيري در مرگ متوفي نقش داشته، همكار وي در برابر اتهام قتل شبه عمد قرار مي‌گيرد و طبق درصدي كه تعيين مي‌شود بايد ديه بپردازد.

کد خبر 387628

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha