همشهری آنلاین: مدیر مجموعه شهربانو شهرداری منطقه ۱۹ از شروع به فعالیت بانوان در رشته فوتبال حبابی درمجموعه شهربانو بوستان بزرگ ولایت خبر داد.

سوارکاری منطقه ۱۹

به گزارش همشهري‌انلاين به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، صدیقه محمدخانی با اعلام این مطلب گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان، فراهم کردن شرایط برای تفریح در فضاهای مهیج رشته فوتبال حبابی با كم كردن خطرات احتمالي در حين بازي فوتبال ویژه بانوان در رده‌هاي سني مختلف آغاز شد.

وی ادامه داد: تشويق، تهييج و جذابيت اين نوع فوتبال در مقايسه با فوتبال هاي ديگر بيشتر است چرا كه در حين حركت،حباب‌ها به يكديگر برخوردكرده، واژگون مي شوند و هيجانات را ايجاد مي‌كند. همچنین بازي فوتبال حبابي قابليت اجرا در تمام فضاهاي باز و سربسته را داشته و نيازمند محيط ويژه اي نيست.

محمدخانی اظهار داشت: با راه اندازي فوتبال حبابي در شهربانو این منطقه اميدواريم بتوانيم بازي مهيج، مفرح، سالم و جذاب را به مجموع بازيهاي تفريحي و خانوادگي اضافه كنيم تا خانواده ها از اين فرصت جهت افزايش برنامه های تفریحی برای فرزندان خود استفاده کنند.

مدیر مجموعه شهربانوی منطقه یاد آور شد: مجموعه شهربانو جهت فعالیت در این رشته تجهیزات کامل همراه با لباس در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهند و شهروندان می‌توانند هیجان و لذت فوق العاده‌ای را با بازی در کنار دوستان و خانواده تجربه کنند.

این مسئول در بخش دیگری از افتتاح اولین باشگاه اسب سواری داخل شهر ویژه بانوان در مجموعه شهربانو منطقه خبر داد وخاطر نشان کرد: در بخشی از مجموعه در زمین و فضایی مناسب به همراه دو مربی مجرب، بانوان علاقمند به این رشته می‌توانند سوارکاری را از مرحله مبتدی تا حرفه‌ای آموزش ببینند و حتی به صورت تفریحی از خدمات این باشگاه بهره‌مند شوند.ضمن اینکه امیدواریم در آینده این مرکز یکی از قطب‌های ورزش سوارکاری بانوان و میزبان جشنواره های اسب سواری، مسابقات سوارکاری شود.

همچنین علاقمندان می‌توانند از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 17 به این مجموعه مراجعه و از خدمات باشگاه اسب سواری استفاده کنند.

کد خبر 387491

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha